ProMarka wybrała Sigmę

W wyniku postępowania przetargowego Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarka powierzyło agencji obsługę komunikacyjną kampanii edukacyjno-społecznej na rzecz produktów markowych zaplanowanej na najbliższe miesiące.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarka zostało założone w 1997 roku. Inicjatorami powstania Stowarzyszenia byli przedstawiciele firm z branży dóbr szybko zbywalnych (FMCG).

 Obecnie do Stowarzyszenia należy blisko pięćdziesiąt firm. Podstawowym celem ProMarki jest szeroko rozumiane działanie na rzecz budowania, promowania i ochrony znaku towarowego - marki - jako sposobu wyróżnienia produktu, a także ochrona produktów markowych oraz ich konsumentów. ProMarka reprezentuje wytwórców produktów markowych w kontaktach z administracją rządową, organizacjami społecznymi i innymi instytucjami w zakresie walki z podróbkami i fałszerstwami.

Stowarzyszenie wybrało zaproponowaną przez agencję Sigma koncepcję kampanii oraz powierzyło jej realizację, w tym opracowanie materiałów informacyjnych, organizację konkursów prasowych, konferencji i spotkań prasowych, utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami i prowadzenie innych działań komunikacyjnych.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu