Promocja "Danone"

Od początku roku, przez kolejne 10 tygodni "Danone" nagradza bukietem w postaci ponad 10 000 nagród

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Do 15 marca potrwa promocja konsumencka marki Danone, która polega na zbieraniu stokrotek umieszczonych na opakowaniach promocyjnych jogurtów firmy. Akcja ma charakter etapowy - co tydzień spośród nadesłanych zgłoszeń przeprowadzane jest losowanie, a pierwsze 1000 osób otrzymuje nagrodę gwarantowaną.

Nagrodami głównymi są karty płatnicze typu pre-paid o wartości 10 000 i 1000 PLN. Dodatkowo można wygrać nagrody pieniężne w wysokości 100 PLN i rodzinną grę planszową "Stokrotka", specjalnie zaprojektowaną dla DANONE.

Celem promocji jest zwiększenie sprzedaży i podtrzymanie wizerunku marki jako radosnej, rodzinnej i bliskiej konsumentowi. Ciesząca się dużym zainteresowaniem konsumentów akcja przebiega przy wsparciu ATL i BTL.

Za opracowanie konceptu i kompleksową obsługę projektu, w tym kreację strony WWW odpowiada agencja Afekt. Efektem współpracy DANONE z Afektem były już m.in. 2 edycje znanej akcji "Wspólne czytanie z Danone": "Brzechwa dla całej rodziny" (nagrodzona Złotą Strzałą 2004) i "Chotomska dla całej rodziny".

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu