Kampania billboardowa "Małopolska - Na Zawsze" skierowana jestdo osób, które znają i cenią ten region Polski. Twórcy chcą wywołaću odbiorcy pozytywne emocje oraz zachęcić do odwiedzaniaMałopolski.
Kampania outdoorowa Małopolski jest nagrodą w konkursie ZłoteFormaty organizowanego w ramach II edycji Festiwalu Promocji Miasti Regionów przez Ströer Out-of-Home Media.Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego zajął I miejsce wkategorii "plakat" za projekt "Kulturalna Małopolska" promującynajważniejsze imprezy kulturalne w Małopolsce.Małopolska, spośród 213 projektów zgłoszonych do tegorocznychZłotych Formatów jest jedynym województwem nagrodzonym wkonkursie.
Kreacja graficzna billboardu została przygotowana przez autorkęzwycięskiego plakatu, Ewę Natkaniec. Bydgoszcz, Gdańsk, Katowice,Kielce, Lublin, Łódź, Poznań, Rzeszów, Warszawa i Wrocław tomiasta, w których na dwa tygodnie zawiśnie 300 promującychbillboardów.

Wartość kampanii to 100 tys. zł.











