'Przebojowa noc' w soboty radzi sobie lepiej

Przeniesienie emisji 'Przebojowej nocy' z niedzieli na sobotępoprawiło wyniki oglądalności widowiska Jedynki. Show NataszyUrbańskiej i Janusza Józefowicza przyciąga więcej widzów niżprogramy TVP2 i Polsatu, przegrywa tylko z TVN.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Dane AGB Nielsen Media Research - przygotowane dlaWirtualnemedia.pl - pokazują, że średnia widownia trzech nadanychdo tej pory w soboty odcinków "Przebojowej nocy" wyniosła 2,35 mlnosób przy udziałach w rynku telewizyjnym na poziomie 22,85 proc. (wgrupie 4+) i 19 proc. (w 16-49).

Dla porównania pierwsze wydanie programu, które zostałowyemitowane jeszcze w niedzielę (9 września br.), obejrzało średnio1,97 mln widzów, a udziały wyniosły odpowiednio 14,12 proc i 11,79proc.

W czasie trzech sobotnich emisji "Przebojowej nocy" TVP1gromadziła drugą największą widownię po TVN, której filmy fabularnewybierało średnio 2,46 mln widzów. Za Jedynką uplasowały się:Polsat ("Jak oni śpiewają" i filmy; 1,96 mln) i TVP2 (gł. filmy, atakże "Panorama" i relacja z Festiwal filmów fabularnych w Gdyni;1,4 mln).

Z danych telemetrycznych wynika, że "Przebojową noc" śledzągłównie kobiety, widzowie powyżej trzydziestki oraz mieszkańcyśrednich miast.

"Przebojowa noc" to emitowane na żywo interaktywne widowisko zudziałem publiczności. Każdy odcinek poświęcony jest muzyce innegokraju. Program prowadzą Janusz Józefowicz (jest też reżyserem iproducentem) i Radosław Brzózka, a gwiazdą show jest NataszaUrbańska. Emisja w TVP1 w każdą sobotę po 22.00 (dwie części).

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech