"Przecier taki, że Łooo" w kampanii przecierów pomidorowych Łowicz (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamująca przeciery pomidorowe Łowicz (Grupa Maspex). Akcję przygotowały firmy Brasil i Mindshare.

km
km
Udostępnij artykuł:
"Przecier taki, że Łooo" w kampanii przecierów pomidorowych Łowicz (wideo)

W kampanii przecierów pomidorowych Łowicz marka podkreśla pozytywne rzeczy związane z latem i piękną pogodą, w tym bogactwo barw, smaków i aromatów. Utrzymana w wakacyjnym klimacie reklama to kompilacja kolorowych wspomnień i humorystycznych scen.

Komunikacja realizowana w oparciu o platformę komunikacyjną "Produkty Łowicz są takie, że Łooo!" przypomina również, że przecier Łowicz nie zawiera konserwantów i soli.

Reklama jest emitowana od kwietnia br. w stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN, kanały tematyczne) oraz na platformach VOD. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów