TVP szykuje koncert z okazji otwarcia przekopu Mierzei Wiślanej

Telewizja Polska planuje uczcić planowane na 17 września otwarcie kanału żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną specjalnym koncertem muzycznym. Pokaże go na jednej ze swoich anten.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
TVP szykuje koncert z okazji otwarcia przekopu Mierzei Wiślanej
Jacek Kurski, fot. TVP

W piątkowym wydaniu „Pytania na śniadanie” w TVP2 o organizacji koncertu mówił prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski, który tego dnia wizytował miejsce nad Kanałem Elbląskim, w którym odbędzie się wydarzenie - Na przekopie będzie start przedsięwzięcia, a tu będzie finał - powiedział Kurski.

Szczegóły koncertu będą znane dopiero w przyszłym tygodniu, bo cały czas są dopinane. Event razie nie został umieszczony w ramówce TVP1 ani TVP2. Biuro prasowe TVP pytane o sprawę odpowiada jedynie, że informacje o koncercie podane zostaną w oficjalnym komunikacie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kiedy-tvp-standard-dvb-t2-hevc-jacek-kurski-jak-odbierac-mux-1-mux-2-mux-3-mux-8-lista-kanalow,7169781997151873a ##

Telewizja Polska ruszy z pasmem TVP3 Info

Przy okazji otwarcia przekopu Mierzei Wiślanej Telewizja Polska planuje też start pasma TVP3 Info na antenie TVP3. Będą w nimprezentowane będą najważniejsze wydarzenia dnia z całej Polski, zebrane przez dziennikarzy oddziałów terenowych TVP. Blok ma być nadawany w ramach pasma wspólnego TVP3 w dni powszednie od 10.00 do 14.30 oraz między 16.00 a 16.30.

Główny cel przekopu Mierzei Wiślanej to stworzenie nowej drogi morskiej łączącej Zalew Wiślany z Zatoką Gdańską. Budowa kanału żeglugowego pozwoli na poruszanie się jednostek o zanurzeniu do 4,5 m, długości do 100 m oraz szerokości do 20 m. Otwarcie kanału zaplanowano 17 września, czyli w dzień 83. rocznicy zbrojnej napaści przez Związek Radziecki na Polskę.

W ub.r. przychody Telewizji Polskiej zwiększyły się o 7,2 proc. do 3,25 mld zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 21,7 proc. do 3,12 mld zł zysk netto skurczył się ze 198,32 do 3,89 mln zł.

W planie finansowym na br. Telewizja Polska zapisała wzrost przychodów do 3,42 mld zł, zwiększyć mają się zarówno wpływy z reklam i sponsoringu, jak i rekompensaty abonamentowej. W górę pójdą też koszty energii i usług zewnętrznych, a ze sprzedaży obligacji skarbowych nadawca spodziewa się minimum 171 mln zł straty.

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały