„Przekrój” i „Sukces” ze zmienioną aplikacją na iPada

W App Store pojawiła się nowa wersja aplikacji na iPada z tygodnikiem „Przekrój” i miesięcznikiem „Sukces”. Na zlecenie Wydawnictwa Przekrój przygotowała ją firma Infor IT.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej wersji iPadowej aplikacji „Przekroju” i „Sukcesu” wprowadzono pobieranie materiałów w tle oraz oznaczanie nieprzeczytanych treści. Pojawiło się też sporo innych opcji, które sugerowali czytelnicy. Oprócz tekstów z obu magazynów dostępne są rysunki i filmy animowane Marka Raczkowskiego, seriale „Tato! Tato Tato!”, „Celebryci bez litości” i „Kawka & Papieroski” oraz promujący młodych twórców projekt „Twój Przekrój”. Aplikacja - przygotowana przez firmę Infor IT, a oznaczona numerem 1.1.0 - jest już dostępna w App Store.

Wydawnictwo Przekrój informuje, że kończy przygotowywanie aplikacji z „Przekrojem” i „Sukcesem” na system mobilny Android. Natomiast zmiany ułatwiające nawigację mają zostać wprowadzone na stronie przekroj.pl.

Przypomnijmy, że „Przekrój” i „Sukces” są dostępne na iPadzie od marca br. Jednocześnie wprowadzono odpłatność za wszystkie treści w serwisie przekroj.pl (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech