„Prześlij gwiazdkę i spełniaj marzenia” w świątecznej kampanii Hoop Coli (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa napoju Hoop Cola związana z Bożym Narodzeniem. Akcję, realizowaną pod hasłem "Prześlij gwiazdkę i spełniaj marzenia", przygotowały firmy Hand Made, D35 i Havas Media.

km
km
Udostępnij artykuł:
„Prześlij gwiazdkę i spełniaj marzenia” w świątecznej kampanii Hoop Coli (wideo)

Emitowany w ramach kampanii spot pokazuje młodego chłopaka, którego od rodzinnego domu dzielą setki kilometrów, jako że wyjechał do pracy za granicę. W pewnym momencie jego nastrój wyraźnie się poprawia - odczytuje wiadomość od rodziny, w której bliscy przesyłają mu zdjęcie pierwszej gwiazdki, właśnie pojawiającej się na niebie.

W ramach akcji możliwe jest także przesłanie symbolicznej gwiazdki. W tym celu należy w okresie od 6 listopada do 24 grudnia br. kupić dowolny napój Hoop i wejść na stronę hoopcola.pl, gdzie za pomocą specjalnego formularza można przesłać bliskim życzenia. Codziennie, przez cały czas trwania kampanii, ze wszystkich nadesłanych w danym dniu życzeń Hoop będzie wybierał najciekawsze. Autor otrzyma 1000 zł na realizację marzenia bliskiej osoby.

Kampania obejmuje telewizję (największe stacje, kanały tematyczne), internet (m.in. serwisy VOD), punkty sprzedaży i prasą handlową. Dodatkowym kanałem komunikacji jest dedykowana, świąteczna etykieta Hoop Coli, na której zaprezentowano zasady i mechanikę akcji.

Kampania „Prześlij gwiazdkę i spełniaj marzenia” jest kontynuacją komunikacji realizowanej rok temu.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Hand Made. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny D35, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem