„Przesyłam pieniądze - bo mogę!” w kampanii Western Union (wideo)

W telewizji, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze wystartowała kampania reklamowa firmy Western Union. Akcję przygotowały agencja Effectica, dom produkcyjny Grafitti Film i dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Western Union prezentuje oferowane przez tę firmę usługi krajowych przekazów pieniężnych. W reklamach pokazywani są ludzie, którzy regularnie przesyłają w ten sposób pieniądze innym - w ramach regularnego wsparcia, jako prezent i w nagłej sytuacji. Cała akcja - przebiegająca pod hasłem „Przesyłam pieniądze, bo mogę” - informuje też o jubileuszu 20-lecia obecności Western Union na polskim rynku.

 

Działania reklamowe obejmują telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), internet, outdoor oraz materiały BTL i POS. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Effectica z Wrocławia, realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Grafitti Film, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"