Trzy agencje w finale przetargu PKN Orlen na nową platformę komunikacyjną

Trzy agencje reklamowe walczą w finale przetargu na stworzenie nowej platformy komunikacji wizerunkowej i produktowej PKN Orlen - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Postępowanie ma zakończyć się do końca listopada br.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Postępowanie rozpoczęło się w maju bieżącego roku od wysłania zapytań o informację (RFI), po którym do wybranych firm przesłano zapytanie ofertowe. Finalnie PKN Orlen wyłoni niezależną agencję reklamową, która zajmie się przygotowaniem nowej platformy komunikacyjnej dla wszystkich marek w portfolio spółki.

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl przetarg ma zostać zakończony w listopadzie br. Obecnie trwa etap finałowy, w którym o zlecenie rywalizują trzy agencje (ich nazw koncern nie ujawnia).

Wybrana firma będzie współpracować z Orlenem przez co najmniej dwa lata. Do obsługi zostanie wybrana jedna agencja.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"