Jak poinformował "Press", na antenie Puls 2 udział filmów fabularnych zwiększy się z 10 proc. do 18 proc. Mniej czasu w tygodniowym czasie nadawania mają stanowić treści dla dzieci (spadek z 11 proc. do 7 proc.), a także produkcje rozrywkowe (spadek z 7 proc. do 3 proc.).
Zmiany nie obejmą pozostałych kategorii programów. Telewizja Puls nie informuje na razie, kiedy dokładnie dojdzie do korekty ramówki.
Jakie treści pokazuje kanał Puls 2?
Telewizja Puls 2 ruszyła latem 2012 roku, kiedy dotychczasowi analogowi nadawcy naziemni mogli uruchomić dodatkowy kanał na ogólnopolskim MUX-2. W podobnym okresie zadebiutowały TV6, Polsat Sport News (obecnie slot zajmuje Super Polsat). TVN zdecydował się zaoferować na multipleksie TVN7.

Puls 2 w dni powszednie od godziny 7:00 do 20:00 emituje seriale animowane. To m.in. "Masza i Niedźwiedź", "Gigantozaur", "Świnka Peppa", "Bing", "Tomek i przyjaciele", "Milo", "Trojaczki", "Były sobie rzeczy", "Pingwiny z Madagaskaru", "Grizzy i lemingi", "Marta mówi", "Miraculous: Biedronka i Czarny Kot", "Bluey", "Jeżyk i Przyjaciele", "Psi Patrol".
W godzinach wieczornych są pokazywane seriale typu "Lombard. Życie pod zastaw" czy "Dzielnica strachu", a później filmy fabularne. Wczesnym rankiem Puls 2 pokazuje produkcje dokumentalne, takie jak "Niesamowite!", "Aukcja w ciemno" i program rozrywkowy "Ale numer!".
W weekendy Puls 2 pokazuje znacznie mniej seriali animowanych ("Klakson i spółka", "Paskudy. UglyDolls"). Wówczas na antenie stacji można zobaczyć na przykład programy "Wojciech Cejrowski. Boso". W soboty i niedziele stacja emituje znacznie więcej filmów fabularnych. Są wśród nich także baśnie filmowe i dłuższe filmy animowane.

Nadawca nie wyjaśnił dokładnie przyczyn zmian w koncesji. Osoby szukające treści dla dzieci mają do dyspozycji nie tylko serwis streamingowy Disney+, ale także coraz więcej bezpłatnych kanałów FAST. Na przykład platforma Sweet.TV w ostatnim czasie zaoferowała szereg stacji dla najmłodszych. Wśród nich jest całodobowy kanał ze "Smerfami". Wiele treści dla dzieci można znaleźć też na YouTube.
Z danych Nielsena wynika, że w grupie 4+ we wrześniu 2025 roku udział w rynku kanału Puls 2 wyniósł 1,28 proc. Rok temu było to 1,56 proc.











