PZU partnerem Łódź Maraton Dbam o Zdrowie

PZU wspiera kolejną dużą imprezę biegową. Chce w ten sposób zachęcić do ruchu, aktywności fizycznej, prowadzenia zdrowego aktywnego trybu życia. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PZU od lat poprzez ofertę produktową i liczne działania prewencyjne i sponsoringowe zabezpiecza zdrowie i życie Polaków. Zaangażowanie w kolejne wydarzenie biegowe wynika z chęci zaadresowania tematu zdrowia i profilaktyki do jak najszerszego grona Polaków.

- Jako PZU już od dawna działamy na rzecz zdrowia Polaków. Co rok przekazujemy miliony złotych na projekty profilaktyki zdrowotnej i promocji zdrowego trybu życia. Jesteśmy obecni przy takich wydarzeniach jak Łódź Maraton DOZ, bo przez bieganie chcemy promować zdrową aktywność fizyczną. Mam nadzieję, że ta impreza będzie się rozwijała w kolejnych latach, a sukces takich wydarzeń przyczyni się do popularyzacji zdrowych zachowań – mówi Piotr Glen, dyrektor ds. zaangażowań społecznych PZU.

W sierpniu 2013 roku PZU został partnerem Maratonu Warszawskiego – największego biegu maratońskiego w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma wspierała jubileuszowy 35. Maraton Warszawski jako sponsor tytularny wydarzenia.

inf

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?