R/GA dla MasterCard

Agencja interaktywna R/GA będzie odpowiedzialna za obsługę budżetureklamy cyfrowej firmy MasterCard.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zastąpi ona na większości rynków agencję MRM Worldwide, chociażta nadal będzie obsługiwać MasterCard w Europie.

To kolejny w ostatnim czasie sukces R/GA, która w bieżącym rokuzdobyła już budżety firm Taco Bell i Wal-Mart, a także należącej doFiata marki samochodów Alfa Romeo.

MasterCard rozpoczął poszukiwania agencji do obsługi swojegobudżetu reklamy cyfrowej w lipcu. Celem była jego konsolidacja,jako że wcześniej firma współpracowała w tym zakresie z około 70agencjami.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"