Radio ZET i Eska gonią w tym mieście RMF FM

RMF FM jest liderem rynku słuchalności w Łodzi, przy czym ma poniżej 20 proc. udziału. Dzięki sporym wzrostom swoich wyników dystans do rozgłośni zmniejszyły Radio ZET i Radio Eska.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Radio ZET i Eska gonią w tym mieście RMF FM
Fot. East News

Od kwietnia do września 2025 roku RMF FM miało 17,5 proc. udziału w rynku słuchalności w Łodzi. W porównaniu do 18,1 proc. przed rokiem oznacza to spadek o 0,6 pkt proc., czyli 3,3 proc. – pokazują wyniki badania Radio Track opracowane przez Wirtualnemedia.pl

RMF FM notuje w tym mieście dużo niższe wyniki niż w całym kraju, gdzie udział rozgłośni wynosi prawie 30 proc. Od lipca do września br. było to równe 29 proc., po wzroście rok do roku o 0,9 pkt proc.

W Łodzi dystans do lidera znacząco zmniejszyły rozgłośnie z kolejnych pozycji w rankingu. Radio ZET osiągnęło wzrost o 1,4 pkt proc. (czyli 10,1 proc.) do 15,2 proc., Radio Eska – o 3,3 pkt proc. (37,5 proc.) do 12,1 proc., zaś Antyradio – o 2,7 pkt proc. (54 proc.) do 7,7 proc.

Mocno w górę poszły też wyniki kilku innych stacji. Udział Trójki podskoczył o 47,8 proc. (z 2,3 do 3,4 proc.), Radia Łódź – o 54,5 proc. (z 2,2 do 3,4 proc.), Radia Plus – o 100 proc. (z 1,7 do 3,4 proc.), Eski Rock – o 45,4 proc. (z 1,1 do 1,6 proc.), a Radia Wnet – o 37,5 proc. (z 0,8 do 1,1 proc.).

Za to Radio TOK FM zanotowało spadek o 2,5 pkt proc. (27,2 proc.) do 6,7 proc. Wynik VOX FM zmalał o 38,1 proc. (z 6,3 do 3,9 proc.), Jedynki – o 34,3 proc. (z 3,5 do 2,3 proc.), RMF Classic – o 34,4 proc. (z 3,2 do 2,1 proc.), zaś Polskiego Radia 24 – o 56,5 proc. (z 2,3 do równego 1 proc.).

Natomiast udział Radia Maryja skurczył się o 83,3 proc. – z 3,6 do 0,6 proc., zaś Studenckie Radio Żak zanotowało spadek o dwie trzecie: z 0,6 do 0,2 proc.

Wyniki słuchalności radia w Łodzi
Wyniki słuchalności radia w Łodzi © Licencjodawca

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style