Od kwietnia do września 2025 roku RMF FM miało 17,5 proc. udziału w rynku słuchalności w Łodzi. W porównaniu do 18,1 proc. przed rokiem oznacza to spadek o 0,6 pkt proc., czyli 3,3 proc. – pokazują wyniki badania Radio Track opracowane przez Wirtualnemedia.pl
RMF FM notuje w tym mieście dużo niższe wyniki niż w całym kraju, gdzie udział rozgłośni wynosi prawie 30 proc. Od lipca do września br. było to równe 29 proc., po wzroście rok do roku o 0,9 pkt proc.
W Łodzi dystans do lidera znacząco zmniejszyły rozgłośnie z kolejnych pozycji w rankingu. Radio ZET osiągnęło wzrost o 1,4 pkt proc. (czyli 10,1 proc.) do 15,2 proc., Radio Eska – o 3,3 pkt proc. (37,5 proc.) do 12,1 proc., zaś Antyradio – o 2,7 pkt proc. (54 proc.) do 7,7 proc.

Mocno w górę poszły też wyniki kilku innych stacji. Udział Trójki podskoczył o 47,8 proc. (z 2,3 do 3,4 proc.), Radia Łódź – o 54,5 proc. (z 2,2 do 3,4 proc.), Radia Plus – o 100 proc. (z 1,7 do 3,4 proc.), Eski Rock – o 45,4 proc. (z 1,1 do 1,6 proc.), a Radia Wnet – o 37,5 proc. (z 0,8 do 1,1 proc.).
Za to Radio TOK FM zanotowało spadek o 2,5 pkt proc. (27,2 proc.) do 6,7 proc. Wynik VOX FM zmalał o 38,1 proc. (z 6,3 do 3,9 proc.), Jedynki – o 34,3 proc. (z 3,5 do 2,3 proc.), RMF Classic – o 34,4 proc. (z 3,2 do 2,1 proc.), zaś Polskiego Radia 24 – o 56,5 proc. (z 2,3 do równego 1 proc.).
Natomiast udział Radia Maryja skurczył się o 83,3 proc. – z 3,6 do 0,6 proc., zaś Studenckie Radio Żak zanotowało spadek o dwie trzecie: z 0,6 do 0,2 proc.












