Do zadań Radosława Tyszki należą rozwijanie relacji z klientami i realizacja strategii sprzedaży, ale również budowa nowego działu. Ceneo.pl w najbliższym czasie planuje bowiem zwiększyć swoją aktywność w obszarze cross-border.
Tyszkę w realizacji zadań będzie wspierał Bartłomiej Bernat, który z początkiem marca awansował w strukturze Ceneo.pl na stanowisko kierownika działu sprzedaży sekcji producenckiej. Wcześniej w serwisie zajmował się wsparciem i obsługą kluczowych klientów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ceneo-pl-porownywarka-cenie-sobie-zamiast-zosi-w-reklamach-wideo ##
Radosław Tyszko: z Picodi do Ceneo
Radosław Tyszko w e-commerce jest aktywny od ponad 14 lat. Swoje pierwsze zawodowe kroki w branży stawiał m.in. w serwisie Ceneo.pl, gdzie pracował już jako E-commerce Director. Przez ostatnie 5 lat związany był z serwisem Picodi.com, gdzie pełnił funkcję general managera. Jako dyrektor sprzedaży zaczynał karierę w firmie RTB House.

Jest absolwentem Instytutu Socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończył też studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Sprzedażą w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu oraz Szkołę Coachingu Managerskiego organizowaną przez firmę Moderator.











