Raiffeisen Polbank reklamuje MasterCard Rewards klientom bankowości prywatnej

Bank Raiffeisen Polbank w nowej kampanii skierowanej do klientów bankowości prywatnej Friedrich Wilhelm Raiffeisen prezentuje zalety programu MasterCard Rewards. Za realizajcę akcji odpowiada agencja Comfitura.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Raiffeisen Polbank reklamuje MasterCard Rewards klientom bankowości prywatnej

Kampania podkreśla, że program MasterCard Rewards oferuje korzyści związane z podróżowaniem: bilety ponad 300 linii lotniczych, rezerwacje hoteli, wynajem samochodów i atrakcyjne nagrody rzeczowe. Reklamy zachęcają do używania kart MasterCard i korzystania ze wszystkich tych opcji.

Akcja jest skierowana do klientów Friedrich Wilhelm Raiffeisen, bankowości prywatnej Raiffeisen Polbanku. Obejmuje mailingi oraz materiały w oddziałach banku.

grafika

Za internetową część kampanii odpowiada agencja Comfitura (należąca do Focus Media Group).

W ostatniej dużej kampanii ATL-owej, prowadzonej wiosną br., Raiffeisen Polbank reklamował nowe rachunki w swojej ofercie: Wymarzone Konto Osobiste i Wymarzone Konto dla Biznesu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji