- Zmiana logotypu i nazwy stała się w zasadzie koniecznością. Mieliśmy wrażenie, że coraz mniej odzwierciedla ideę nowoczesnej, nieustannie rozwijającej się firmy, którą niewątpliwie jesteśmy. Tym bardziej, że nazwę mieliśmy zbyt długą i sporo osób miało problemy z prawidłowym jej pisaniem - tłumaczy powody rebrandingu Emilia Bratkowska, dyrektor produktu i marketingu Rainbow Tours.
W nowej identyfikacji eksponowana jest litera R, występująca w różnych wersjach kolorystycznych. Identyfikację zaprojektowała firma Politański Brand Design.

Zmiana dotyczy tylko marki, sama firma Rainbow Tours będzie działać pod dotychczasową nazwą.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/neckermann-polska-ma-nowe-logo-ze-slonecznym-sercem-jak-w-thomas-cook-group ##

Rainbow Tours zaczyna właśnie sprzedaż oferty Lato 2016, obejmującej m.in. cykl wycieczek „Rozsmakuj się w..”, w którym znane i lubiane miejsca zostały pokazane z zupełnie innej perspektywy.
W najbliższych tygodniach ruszy kampania reklamująca tę ofertę. Firma na razie nie podaje szczegółowych wiadomości o akcji.











