Ralph Demolka w kampanii TP-Link o bezpieczeństwie w internecie

Firma TP-Link rozpoczęła kampanię informacyjną o bezpieczeństwie w internecie związaną z filmem „Ralph Demolka w internecie”. Towarzyszy promocja dotycząca urządzeń TP-Link.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W akcji TP-Link zwraca uwagę użytkowników na zagrożenia związane z korzystaniem z internetu, takie jak m.in. wirusy, malware czy też treści nieodpowiednie dla dzieci. Reklamy w kampanii nawiązują do nowego filmu Disneya „Ralph Demolka w internecie”, emitowanego w Polsce od 11 stycznia.

- W drugiej części swoich przygód Ralph zwiedza świat internetu odkrywając wszystkie jego zakamarki. Podobnie czynią też zwykli użytkownicy sieci, szczególnie Ci najmłodsi. Premiera filmu to znakomity moment, by zwrócić uwagę na zagrożenia związane z korzystaniem z sieci i pokazać jak możemy się - przynajmniej przed częścią z nich - zabezpieczyć - mówi Maciej Turski, marketing manager w polskim oddziale firmy TP-Link.

W ramach akcji w serwisie Bezpieczniwinternecie.pl przygotowano quiz promujący dobre praktyki podczas korzystania z sieci. Rozwiązując go, użytkownicy dowiedzą się m.in. jak ustawić bezpieczne hasło oraz czy należy podawać wrażliwe dane korzystając z ogólnodostępnej sieci WiFi.

Po prawidłowym rozwiązaniu testu uczestnik otrzyma kod rabatowy w wysokości 10 proc. do sklepu x-kom.pl na wszystkie produkty TP-Link z systemem HomeCareTM zabezpieczającym domową sieć przed złośliwym oprogramowaniem. Quiz będzie można rozwiązywać do 28 lutego, a otrzymany kod wykorzystać do 5 marca.

grafika

Za koncept kreatywny, zakup mediów i realizację działań w internecie (takż w social media) odpowiada agencja F11, za obsługę PR - agencja Grayling Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"