Współpracę Kubańczyka z vivo rozpocznie konkurs, mający na celu celebrację nadchodzących Mistrzostw Świata w Piłkę Nożną w Katarze, których vivo jest sponsorem, a urządzenia vivo oficjalnymi smartfonami turnieju. Zadaniem konkursowym jest publikacja rolki na Instagramie lub filmu na TikToku z wykorzystaniem dowolnego fragmentu utworu Kubańczyka.
W krótkim klipie uczestnicy muszą zaprezentować swoje piłkarskie umiejętności. Warunkiem koniecznym udziału jest opisanie materiału hasłem konkursu i całej kampanii #NowyGraczNoweZasady i oznaczenie @vivo_polska oraz @Kubanczyk_official. Pod uwagę brana będzie kreatywność nadesłanych filmów.

Kubańczyk ambasadorem vivo
- To dla mnie wyróżnienie i wielka przyjemność współtworzyć kampanię vivo. Już niebawem usłyszycie nowy kawałek – stworzony specjalnie dla tych, którzy tak samo jak ja kochają piłkę nożną i emocje z nią związane. Jestem pewien, że singiel pozytywnie zaskoczy moich fanów i stanie się bangerem tegorocznych Mistrzostw Świata w Katarze - mówi Kubańczyk.
Konkurs trwać będzie do 16 października. Wyniki zostaną ogłoszone 19 października w komentarzach pod postami konkursowymi na profilach marki vivo oraz Kubańczyka.











