Otsochodzi w nowej kampanii "Heineken Silver for real"

Raper Otsochodzi został twarzą kampanii reklamowej piwa Heineken Silver (Grupa Żywiec).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Otsochodzi w nowej kampanii "Heineken Silver for real"

Na potrzeby reklamy Heineken Silver stworzono materiały wideo dotyczące trzech sytuacji z życia Gen Z – domówkę, imprezę na tarasie oraz wizytę w food trucku. Co ciekawe, bohater filmów z food truckiem może być znany fanom Otsochodzi – występował już bowiem w klipie do utworu „AHA”.

Tancerka i lasery ze spotu „Impreza” stanowią natomiast nawiązanie do klimatu z teledysku do utworu „Moonwalk” grupy OIO, którego 1/3 jest Otsochodzi. Wszystkie spoty można oglądać w internecie od 18 lipca.

Autorem filmów jest Daniel Jaroszek, który współpracował już z Otsohodzi przy okładce płyty „Miłość”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/heineken-metaverse-heineken-silver-wirtualne-piwo ##

Autorem konceptu kreatywnego jest 2012 Agency, zajmująca się także nadzorem nad realizacją projektu.  Reżyserem spotów jest Daniel Jaroszek, operatorem – Igor Połaniewicz, a za produkcję odpowiada Graffiti Films. Ze strony managementu artysty współpracę nadzoruje Jan Porębski/2020 works. Media dla marki Heineken planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Obsługę PR zapewnia agencja HOPE.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji