Raper will.i.am reklamuje „The Wall Street Journal” (wideo)

Amerykański dziennik „The Wall Street Journal” rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię reklamową tytułu. - Udowodnimy, że na czytanie naszego tytułu warto zawsze znaleźć czas, niezależnie od tego jak bardzo jesteśmy zajęci - zapowiadają przedstawiciele „WSJ”.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Raper will.i.am reklamuje „The Wall Street Journal” (wideo)
will.i.am w reklamie „The Wall Street Journal”

Hasło kampanii to „Make Time” („Znajdź czas”). W komunikacie wydawca podkreśla, że działania promocyjne mają przedstawić gazetę jako pismo przeznaczone dla ambitnych i ciekawych świata ludzi sukcesu, którzy zawsze znajdą chwilę na czytanie.

Za kampanię, która ma trwać do końca czerwca 2015 r. odpowiada agencja The&Partnership, a jej twarzami są projektant Tory Burch, Bill McDermott, CEO firmy SAP oraz raper i producent muzyczny o pseudonimie will.i.am. Twórcy akcji tłumaczą, że wybór padł na osoby, które każdego dnia muszą stawić czoła wielu wyzwaniom, a jednak potrafią w nawale pracy poświęcić nieco czasu na lekturę „The Wall Street Journal”.

Działania reklamowe zaplanowane przez The&Partnership obejmują spoty telewizyjne, reklamy w prasie, segmencie cyfrowym oraz billboardy na terenie Stanów Zjednoczonych oraz w regionach APAC i EMEA. Agencja zapowiada, że reklamy „The Wall Street Journal” będą widoczne m.in. na stacjach metra w Nowym Jorku, w strefach dla biznesu na londyńskim lotnisku Heathrow oraz w postaci przekazu wideo w samolotach linii United Airlines.

W drugim etapie kampanii mają się w niej pojawić także dodatkowe twarze - Mike McCue, szef firmy Flipboard oraz Zhang Xin, CEO chińskiej firmy deweloperskiej SOHO China.

- Naszą kampanią udowodnimy, że na czytanie naszego tytułu warto zawsze znaleźć czas, niezależnie od tego jak bardzo jesteśmy zajęci - zapowiada Suzi Watford, dyrektor marketingu Dow Jones, wydawcy „The Wall Street Journal”. - Potwierdzimy też, że czytelnicy „WSJ” stanowią społeczność ambitnych ludzi, dla których priorytetem jest pozostawanie zawsze w czołówce najlepiej poinformowanych ludzi - podkreśla Watford.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online