PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Co drugi młody Polak doświadczył hejtu. Powody: wygląd, narodowość, seksualność
McDonald’s najcenniejszą marką fast food w rankingu BrandZ
McDonald’s najcenniejszą marką fast food w rankingu BrandZ
Co czwarty Polak wierzy, że sztuczna inteligencja pomoże mu określić, czy jest zakochany
Co czwarty Polak wierzy, że sztuczna inteligencja pomoże mu określić, czy jest zakochany
Auchan i Biedronka miały najniższe ceny w czerwcu, na Frisco.pl i w Makro najdrożej
Auchan i Biedronka miały najniższe ceny w czerwcu, na Frisco.pl i w Makro najdrożej
Polacy informacje o produktach spożywczych czerpią częściej z telewizji niż internetu
Polacy informacje o produktach spożywczych czerpią częściej z telewizji niż internetu
50-70-latkowie czują się o wiele młodziej. Co czwarty kupuje w internecie
Rośnie rozpoznawalność sponsorów esportu, liderem Intel
Rośnie rozpoznawalność sponsorów esportu, liderem Intel
Młodzi z optymizmem patrzą na swoje finanse
Młodzi z optymizmem patrzą na swoje finanse
Louis Vuitton najcenniejszą marką luksusową w rankingu BrandZ
GfK: polski rynek handlu detalicznego w górę o 3,9 proc. Wzrost obrotów w krajach UE
GfK: polski rynek handlu detalicznego w górę o 3,9 proc. Wzrost obrotów w krajach UE
GroupM: rynek zainteresowany programatyczną reklamą audio
Polacy nie wierzą w dobre intencje mediów, co trzeci nie ufa mediom publicznym
Polacy nie wierzą w dobre intencje mediów, co trzeci nie ufa mediom publicznym
Polacy pogodzili się z zakazem handlu w niedziele
Wartość sponsoringu sportowego w telewizji spadła do 3,9 mld zł. Na czele TVP dzięki mundialowi i igrzyskom
Wartość sponsoringu sportowego w telewizji spadła do 3,9 mld zł. Na czele TVP dzięki mundialowi i igrzyskom
Mieszkańcy wsi i mniejszych miast traktują niedzielne wyjście do centrum handlowego jak rozrywkę
Kawę "na mieście" najczęściej pijemy na stacjach paliw
Kawę "na mieście" najczęściej pijemy na stacjach paliw
PKO Bank Polski oraz Bank Pekao najlepiej obsługują swoje infolinie
PKO Bank Polski oraz Bank Pekao najlepiej obsługują swoje infolinie
Subskrypcje coraz popularniejsze w Polsce, ale prawdziwy boom dopiero nadejdzie
Subskrypcje coraz popularniejsze w Polsce, ale prawdziwy boom dopiero nadejdzie
Już ponad 60 proc. internautów kupuje online
Coraz więcej grających Polaków po pięćdziesiątce
Coraz więcej grających Polaków po pięćdziesiątce
7 na 10 Polaków sądzi, że rząd za bardzo zadłuża kraj
7 na 10 Polaków sądzi, że rząd za bardzo zadłuża kraj
Rynek gier wideo wygeneruje w tym roku 152 mld dolarów przychodów
Rynek gier wideo wygeneruje w tym roku 152 mld dolarów przychodów
PKN Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu i kultury
PKN Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu i kultury
Orange Światłowód i Plus najlepszymi dostawcami internetu według Netfliksa
E-commerce to już jedna dziesiąta wartości polskiego handlu. 11 milionów Polaków robi zakupy w internecie
Lekarze z dobrą opinią wśród pacjentów, źle oceniany dostęp do specjalistów i SOR
Lekarze z dobrą opinią wśród pacjentów, źle oceniany dostęp do specjalistów i SOR
GroupM obniża prognozę globalnych wydatków reklamowych w tym roku z 3,6 do 3,4 proc.
Robert Lewandowski ma największą wartość, a Małgorzata Rdest i Ewa Swoboda najwyższy potencjał sponsorski
Polska daleko w tyle w unijnym rankingu cyfryzacji
Konsumenci spędzą w tym roku 800 godzin korzystając z internetu na urządzeniach mobilnych. Telewizja pozostaje najpopularniejszym medium
Jazda na rowerze i bieganie to ulubione sporty Polaków
Jazda na rowerze i bieganie to ulubione sporty Polaków
Podcasty coraz atrakcyjniejsze dla amerykańskich reklamodawców. Ponad 678 mln dolarów nakładów w 2019 roku