„Razem Smaczniej” w kampanii oleju Oliwier (wideo)

W telewizji i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa oleju kulinarnego Oliwier. Akcję pod hasłem „Razem Smaczniej” przygotował dział marketingu ZT Kruszwica wspólnie z firmami Koledzy Strategia&Kreacja i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kreacja kampanii oleju kulinarnego Oliwier opiera się na personifikacji jego kropelek, które podróżują po apetycznych potrawach. Przekaz pod hasłem „Razem smaczniej” ma podkreślać wysoką jakość i wszechstronne zastosowanie tego produktu, budząc jednocześnie pozytywne emocje. Akcja reklamowa obejmuje telewizję (30- i 15-sekundowe spoty w kilkunastu stacjach) oraz outdoor (billboardy). Kampanię przygotował dział marketingu ZT Kruszwica we współpracy z agencją Koledzy Strategia&Kreacja oraz domem mediowym Starcom, który zajął się planowaniem mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+