Re-otwarcie flagowej hali MAKRO w Warszawie

22 listopada br. odbyło się re-otwarcie flagowej hali MAKRO zlokalizowanej przy Alejach Jerozolimskich 184 w Warszawie. To trzeci obiekt firmy przechodzący w bieżącym roku przebudowę w ramach długofalowej strategii dostosowania formatów do potrzeb lokalnych rynków.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
grafika

MAKRO wzmacnia swoją obecność na rynku cash & carry poprzez inwestycje w hale. Firma realizuje projekt w ramach długofalowej strategii przy równoczesnym intensywnym rozwoju usługi dystrybucji żywności - właśnie podpisała trzy umowy na budowę centrów dystrybucyjnych. Kolejną modernizowaną halą jest placówka w Warszawie, zlokalizowana przy Alejach Jerozolimskich 184.

Nowy układ hali podnosi komfort zakupów i usprawnia poruszanie się po obiekcie. Lepszą widoczność produktów zapewniają wprowadzone regały niższego składu oraz szeroka ekspozycja paletowa. Wejście dla klientów z sektora handlu i gastronomii znajduje się tuż obok działu Ultra Fresh, kluczowego dla ich biznesu. Ponadto dwukrotnie zostały powiększone stoiska: Warzywa i Owoce, Mięso, Ryby oraz Nabiał.

Asortyment hali przeszedł proces optymalizacji i dostosowania do potrzeb gastronomii i detalistów, co dotyczy także produktów lokalnych i regionalnych. W ofercie sieci pojawiło się ponad 2 tys. nowych produktów kluczowych dla handlu i gastronomii, w tym profesjonalny sprzęt gastronomiczny i unikalne produkty spożywcze. Zwiększona została także ilość dostaw i dostępność świeżych produktów.

Po raz pierwszy w Polsce w hali handlowej została zbudowana nowoczesna kuchnia pokazowa. Z myślą zaś o klientach z sektora street food na stałe wstawiono do niej food truck, wyposażony także w kuchnię pokazową. Profesjonalni kucharze na co dzień prowadzić będą w nich pokazy kulinarne, doradztwo i degustacje. Do dyspozycji klientów będzie także kącik kawowy.

W dniu re-otwarcia dla stołecznych klientów sieci zorganizowane zostały pokazy kulinarne oraz degustacje.

Wydarzenie promowane jest na billboardach oraz wielkoformatowych siatkach, a ich graficzny motyw przedstawia kluczowych klientów sieci, takich jak szefowie kuchni czy właściciele sklepów spożywczych. Re-otwarcie hali jest również wsparte kampanią w radiu oraz w internecie.

Obiekt zlokalizowany przy Alejach Jerozolimskich, o powierzchni sprzedaży ok. 12 tys. m kw., jest pierwszą halą MAKRO otwartą w Polsce.

MAKRO Cash & Carry  (press box)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"