Agora ma umowę z władzami Rzeszowa na 1,2 mln zł

Władze Rzeszowa wybrały Agorę SA (wydawca m.in. "Gazety Wyborczej") do reklamy wizualnej i słownej tego miasta w związku z organizacją w dniach 28-29 lipca 2023 r. RE: Rzeszów Festival 2023. Umowa opiewa na kwotę 1,23 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agora ma umowę z władzami Rzeszowa na 1,2 mln zł
Fot. Jacek Kowalski

Zamówienie udzielone przez władze Rzeszowa Agorze obejmuje reklamę wizualną i słowną Miasta Rzeszowa w związku z organizacją 28 i 29 lipca br. RE: Rzeszów Festival 2023.

Reklama ta ma być realizowana m.in. poprzez udzielenie miastu prawa do wykorzystywania we własnych działaniach promocyjno-reklamowych logotypu Festiwalu oraz używanie tytułu Partnera Festiwalu, umieszczenie nazwy miasta i logo „Rzeszów-stolica innowacji” w materiałach poligraficznych wydawanych w związku z organizacją Festiwalu, umieszczenie logo „Rzeszów - stolica innowacji” na multimediach sceny podczas trwania Festiwalu, na ściance do przeprowadzania wywiadów, na materiałach filmowych, prezentujących przygotowania do Festiwalu. Promocja będzie realizowana również poprzez umieszczenie nazwy miasta w nazwie Festiwalu w ramach wszystkich płatnych reklam umieszczanych na kanałach YouTube, Facebook, Instagram, AdWords Google, Google Display Network, oznaczanie profili Rzeszowa w mediach społecznościowych Agory itp.

W ramach umowy nazwa Rzeszowa pojawi się w reklamach festiwalu m.in. na łamach tytułów przez nią wydawanych, w kampanii bannerowej ukazującej się na stronach grupy wyborcza.pl oraz portalach internetowych patronów medialnych (min. 10 milionów wyświetleń łącznie), w spotach radiowych, na billboardach oraz w spotach emitowanych w ogólnopolskiej sieci kin Helios przez min. 7 dni (52 kina, około 200 tys. odbiorców).

Władze miasta uważają, że organizacja drugiej edycji RE: Rzeszów Festival przyczyni się do zwiększenia atrakcyjności kulturalnej Rzeszowa. Festiwal będzie się wyróżniał, na tle organizowanych do tej pory w w tym mieście przedsięwzięć, mnogością uczestniczących w nim najpopularniejszych artystów z polskiej sceny muzycznej oraz innowacyjnością kreowaną przez nowoczesne wizualne skojarzenia - światło, instalacje neonowe.

Kontrakt między Rzeszowem a Agorą opiewa na 1,23 mln zł.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące