Nowa funkcja została wprowadzona z okazji Międzynarodowego Dnia Emoji. Netflix Recomoji bazuje na informacjach podanych przez użytkownika w Messengerze i nie ma wpływu na system rekomendacji samego serwisu. Na podstawie wysłanej emoji, system odczytuje samopoczucie użytkownika w danej chwili i dopasowuje do niego rekomendowane seriale, filmy i programy.
Rekomendacjami z nowej funkcjonalności można podzielić się ze znajomymi w mediach społecznościowych. Wystarczy, że użytkownik wybierze w konwersacji opcję „Dodaj do ulubionych”. W oknach rozmów pojawi się dodatkowe rozszerzenie pozwalające na udostępnianie swoich rekomendacji znajomym.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-alex-pina-umowa-na-wylacznosc-powstana-nowe-seriale ##
Akcja Netflix Recomoji potrwa do połowy października. Mogą z niej korzystać także użytkownicy bez wykupionej subskrypcji Netflixa. Wystarczy, że polubi się fanpage serwisu na Facebooku.

W drugim kwartale tego roku Netflix zanotował przychody w wysokości ponad 3,9 mld dolarów i zysk netto w wysokości 384 mln. Z platformy na całym świecie korzysta ponad 130 mln użytkowników.











