Red 8 dla Samsunga

Agencja reklamowa Red 8 realizuje wizerunkowo-produktową kampanię Samsunga

matteo
matteo
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest wykorzystanie launchu systemu domowej rozrywki (Samsung Home Entertainment System - HES - telewizor projekcyjny oraz kino domowe) do wsparcia procesu budowy wizerunku marki Samsung jako godnego zaufania producenta najwyższej jakości, innowacyjnych rozwiązań z zakresu domowej rozrywki.

Grupą docelową są mężczyźni w wieku 20-40 lat, wykształcenie wyższe i średnie. Kampania obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, Discovery, Animal Planet).

matteo
Autor artykułu:
matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max