PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Vision Express w nowej reklamie "poleca się w całej Polsce"
Vision Express w nowej reklamie "poleca się w całej Polsce"
Novak Djoković globalnym ambasadorem firmy waterdrop
Reklama Lotto w czasie mszy świętej w kościele. "Nie wyraziliśmy zgody"
Branża reklamowa o trendach i wyzwaniach 2023 roku
Alicja Wójcik-Gołębiowska nową country managerką Ryanair na region CEE & Baltics
Alicja Wójcik-Gołębiowska nową country managerką Ryanair na region CEE & Baltics
Grupa OLX przenosi obsługę mediową do Mindshare
Grupa OLX przenosi obsługę mediową do Mindshare
Iberion rozstaje się z Rafałem Wareckim i Małgorzatą Koselnik. „Dział sprzedaży nie zrealizował celu przychodowego”
Wideo będzie dalej napędzać e-reklamę. Performance marketing odpowiedzią na inflację?
Szefowie Kanału Sportowego i Sportfive nadal z dozorem policji i poręczeniem. Mają zarzuty ws. umowy sponsorskiej PZPN
Szefowie Kanału Sportowego i Sportfive nadal z dozorem policji i poręczeniem. Mają zarzuty ws. umowy sponsorskiej PZPN
Nawet kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie można zarobić w ecommerce i marketingu
Nawet kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie można zarobić w ecommerce i marketingu
Maffashion, Korwin-Piotrowska, Manowska, Zakościelny ze łzami i przerażaniem reagują na film z ferm futrzarskich
Sabina Kwiatkowska w Cape Morris
Dorota Wrotek- Gut: tegoroczną komunikację Biedronki opieramy na oszczędzaniu i bliskich relacjach z marką
Dorota Wrotek- Gut: tegoroczną komunikację Biedronki opieramy na oszczędzaniu i bliskich relacjach z marką
"Efekt Domino’s" w nowej kampanii Domino’s Pizza
STS wycofuje się z zagranicy. Podczas mundialu rekordowo dużo zakładów
Nowa reklama McDonald's nie pokazuje jedzenia ani lokali sieci
Nowa reklama McDonald's nie pokazuje jedzenia ani lokali sieci
Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej zarzuca Andrzejowi Pągowskiemu psucie wizerunku branży
Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej zarzuca Andrzejowi Pągowskiemu psucie wizerunku branży
Kia sponsorem Australian Open do 2028 roku
Kia sponsorem Australian Open do 2028 roku
Polski Fundusz Rozwoju i Polskie Koleje Linowe dalej sponsorami programu PolSKI MistrzPolski Związek Narciarski (PZN)
Polski Fundusz Rozwoju i Polskie Koleje Linowe dalej sponsorami programu PolSKI MistrzPolski Związek Narciarski (PZN)
Producent Kamisu konsoliduje globalny budżet mediowy w dentsu X
Producent Kamisu konsoliduje globalny budżet mediowy w dentsu X
Euvic Media, Partner of Promotion z dsk i Hera wybrane do kampanii "Bezpieczny przejazd"
BSH przenosi obsługę mediową z OMD do MediaCom Warszawa
BSH przenosi obsługę mediową z OMD do MediaCom Warszawa
Ritter Sport z agencją 19 Południk
Ritter Sport z agencją 19 Południk
Tomasz Cichocki na czele social mediów w They.pl
Tomasz Cichocki na czele social mediów w They.pl
Orlen nadal sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Jest nowa umowa z PZPN
Autobus Chippendales rusza w trasę po Warszawie. To promocja serialu Disney+
Too Good To Go bez szefowej marketingu. Odchodzi Magdalena Marzec
Too Good To Go bez szefowej marketingu. Odchodzi Magdalena Marzec
Sześć ofert w przetargu na promocję bezpieczeństwa w ruchu drogowym
Olej Wielkopolski rusza z nową serią reklam
Olej Wielkopolski rusza z nową serią reklam
Adam Małysz ambasadorem marki Lancerto
Adam Małysz ambasadorem marki Lancerto
Philips Avent zmienia pozycjonowanie - już nie tylko mama, ale oboje rodziców w reklamie
Paolo Stucchi nowym dyrektorem generalnym ds. mediów w Dentsu w regionie EMEA