Reklama Super Expresu

Media Express pokazuje siłę i skuteczność "Super Expressu"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W połowie maja br., spółka Media Express, wydawca dziennika "Super Express" rozpoczęła kampanię reklamową, przygotowaną wspólnie z Agencją Moby Dick Group.

Jej głównym celem jest pokazanie siły i skuteczności "Super Expressu" jako nośnika reklamowego. Media Express chce, aby ta kampania podkreśliła rzeczywistą siłę nabywczą czytelników dziennika. Grupę docelową stanowią wybrani pracownicy agencji reklamowych oraz klienci Biura Reklamy.

Kampania rozpoczęła się od 3-etapowej akcji mailingowej, skierowanej do ponad tysiąca odbiorców. W pierwszych dwóch etapach adresaci otrzymali płyty CD, a w ostatnim codzienne wydanie dziennika w specjalnie przygotowanej okładce. Kampania zaplanowana jest na przynajmniej pół roku. Kolejnym jej etapem będzie emisja cyklu reklam w pismach branżowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"