PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
LuxMed z akcją edukacyjną z okazji Miesiąca Świadomości Raka Piersi. BrandTime odpowiada za realizację
LuxMed z akcją edukacyjną z okazji Miesiąca Świadomości Raka Piersi. BrandTime odpowiada za realizację
Sanah reklamuje lokatę na 8 proc. w Credit Agricole
Sanah reklamuje lokatę na 8 proc. w Credit Agricole
108,6 tys. zł za reklamę w niedzielnym paśmie kabaretowym w Polsacie
W TVN najdroższe reklamy przy "Faktach"
W TVN najdroższe reklamy przy "Faktach"
109,9 tys. zł za spot przy prognozie pogody w TVP1
Dwucyfrowy wzrost przychodów TVN Media. 93 mln zł dywidendy dla TVN
Wojciech Mann reklamuje oferty pracy na OLX
Wojciech Mann reklamuje oferty pracy na OLX
Badi Badi z 1,6 mln zł zysku, przychody wzrosły o jedną czwartą
Badi Badi z 1,6 mln zł zysku, przychody wzrosły o jedną czwartą
Telewizje wydłużyły bloki reklamowe w nocy. W ciągu dnia jest ich mniej, ale są dłuższe
Maria Dębska reklamuje biżuterię Apart
Maria Dębska reklamuje biżuterię Apart
Netia promuje w nowych reklamach ofertę z Disney+
Netia promuje w nowych reklamach ofertę z Disney+
Canal+ Polska podpisał umowę z grupą eFaktor
Canal+ Polska podpisał umowę z grupą eFaktor
Ramówki telewizyjne na jesień zachowawcze. Mundial wzmacnia niepewność reklamową
Robert Makłowicz z Dawidem Podsiadło w reklamie aplikacji mobilnej Credit Agricole
Borys Szyc i Michał Żebrowski na wyprawie survivalowej reklamują Maestro od McDonald’s
Borys Szyc i Michał Żebrowski na wyprawie survivalowej reklamują Maestro od McDonald’s
Lunapark z mniejszym zyskiem, koszty 8 proc. w górę
Lunapark z mniejszym zyskiem, koszty 8 proc. w górę