PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
STS z nową odsłoną kampanii „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”
Addressable TV w Polsce. Rzeczywista rewolucja w reklamie telewizyjnej czy jedynie dodatkowe źródło przychodów dla nadawców?
W reklamie marki Domestos po raz pierwszy kobiecy głos
W reklamie marki Domestos po raz pierwszy kobiecy głos
Wpływy Kino Polska TV wzrosły o 17 proc. „Kondycja rynku reklamowego pozostaje niezachwiana”
Wpływy Kino Polska TV wzrosły o 17 proc. „Kondycja rynku reklamowego pozostaje niezachwiana”
Widzowie wolą lokowanie produktów od tradycyjnych spotów
Widzowie wolą lokowanie produktów od tradycyjnych spotów
Marcin Prokop w sądzie i westernie reklamuje Head&Shoulders
Marcin Prokop w sądzie i westernie reklamuje Head&Shoulders
Joanna Krupa reklamuje ofertę Play z 300 GB internetu
Joanna Krupa reklamuje ofertę Play z 300 GB internetu
Ponad 90 tys. zł za reklamę w niedzielnym paśmie kabaretowym w Polsacie
Ponad 90 tys. zł za reklamę w niedzielnym paśmie kabaretowym w Polsacie
Sławomir w kolejnej muzycznej reklamie Shopee
Reklamy przy "Faktach" i "Kuchennych rewolucjach" najdroższe w TVN
Reklamy przy "Faktach" i "Kuchennych rewolucjach" najdroższe w TVN
Ponad 162 tys. zł kosztuje najdroższy spot reklamowy w TVP we wrześniu
Polsat przeliczył się z wiosennymi ramówkami. Koszty w górę o 20 proc., wpływy z reklam tv tylko o 0,2 proc.
Polsat przeliczył się z wiosennymi ramówkami. Koszty w górę o 20 proc., wpływy z reklam tv tylko o 0,2 proc.
Banki zwiększyły wydatki reklamowe o 60 proc., Credit Agricole przed mBankiem
Firmy farmaceutyczne najaktywniejszymi reklamodawcami w telewizji w I półroczu, Aflofarm na czele
Firmy farmaceutyczne najaktywniejszymi reklamodawcami w telewizji w I półroczu, Aflofarm na czele
Wydatki na reklamę telewizyjną spadły o 5 proc., wpływy TVP Info wzrosły o 212 proc.
Platige Image podwoił zysk, amerykańska spółka od początku rentowna
Platige Image podwoił zysk, amerykańska spółka od początku rentowna
PKN Orlen znów reklamuje się w kanałach TVN
Sigma Bis, a nie Value Media będzie kupować media dla TVP
45 tys. zł za spot przy "Top of the top Sopot Festival" w TVN
45 tys. zł za spot przy "Top of the top Sopot Festival" w TVN
W TVP najwięcej trzeba będzie zapłacić za spot przy meczach siatkarskich
TVS straciła jedną czwartą reklamodawców, zmalał zysk
Telewizja Republika z pierwszym zyskiem w historii, obcięła koszty pracownicze o jedną czwartą
TVP planuje wyższe wpływy z reklam i rekompensaty. Obligacje skarbowe przyniosą 171 mln zł straty
TVP planuje wyższe wpływy z reklam i rekompensaty. Obligacje skarbowe przyniosą 171 mln zł straty
Drastyczny spadek zysku netto Telewizji Polskiej. Koszty 22 proc. w górę
Piwo Perła w reklamie „niesie do przyjaciół”
Piwo Perła w reklamie „niesie do przyjaciół”
Wydatki na reklamę telewizyjną spadły o 16 proc. Lidl i Biedronka mocno ograniczyły działania reklamowe
T-Mobile promuje oferty z internetem mobilnym
Astronomiczne ceny reklam przy mundialu w Katarze. TVP liczy na 30 mln widzów
Astronomiczne ceny reklam przy mundialu w Katarze. TVP liczy na 30 mln widzów
Dziadek Henryk i Mariusz Kałamaga czarują w reklamie Columbus Energy
Dziadek Henryk i Mariusz Kałamaga czarują w reklamie Columbus Energy
Osoby po pięćdziesiątce marginalizowane w reklamach
Osoby po pięćdziesiątce marginalizowane w reklamach
W lipcu najdroższa reklama w TVN przy "Faktach"
W lipcu najdroższa reklama w TVN przy "Faktach"
Klarna debiutuje w Polsce z kampanią telewizyjną
Klarna debiutuje w Polsce z kampanią telewizyjną