Reklamy przy "Faktach" i "Kuchennych rewolucjach" najdroższe w TVN

Najdroższy spot we wrześniowym cenniku reklamowym TVN kosztuje 69,5 tys. zł netto. Będzie emitowany w bloku reklamowym przy "Faktach" oraz przy premierowych odcinkach "Kuchennych rewolucji" w czwartkowe wieczory.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Reklamy przy "Faktach" i "Kuchennych rewolucjach" najdroższe w TVN

Z początkiem września br. startuje nowa, jesienna ramówka stacji TVN. TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień.

Na 69,5 tys. zł (cena netto, bez rabatów, VAT, dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę emitowaną w bloku reklamowym przy codziennym wydaniu "Faktów". Spot przy niedzielnej emisji kosztuje 63,9 tys. zł.

Niewiele mniej (69 tys. zł) kosztuje spot przy premierowych odcinkach "Kuchennych rewolucji" w czwartki wieczorem.

Stawki dla reklam emitowanych przy innych programach rozrywkowych wyglądają następująco: "Masterchef" - 59,8 tys. zł, "Top Model" - 55,8 tys. zł, "Mam talent" - 54,9 tys. zł, "Ślub od pierwszego wejrzenia" - 46,4 tys. zł, "Milionerzy" - 44,1 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy serialu "Na Wspólnej" zapłacą 43,3 tys. zł, przy serialu "Tajemnica zawodowa" (niedziela wieczór) - 35,8 tys. zł, a przy serialu "Herkules" (poniedziałek wieczór) - 32,7 tys. zł.

Za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 57,9 tys. zł w dni robocze i 50,3 tys. zł w niedzielne wieczory. Stawki dla emisji przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio 49,5 tys. zł i 44,1 tys. zł.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"