PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Kontrola jakości rzepaku promuje Olej Kujawski (wideo)
Kontrola jakości rzepaku promuje Olej Kujawski (wideo)
PGNiG promuje Pomocną Ekipę (wideo)
PGNiG promuje Pomocną Ekipę (wideo)
Radosław Kotarski opowiada o hulajnogach w reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)
Radosław Kotarski opowiada o hulajnogach w reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 3 proc. Polsat i Aflofarm liderami (raport)
Agencje apelują do Polsat Media o przesunięcie wdrożenia nowej waluty rozliczeniowej kampanii
Wojciech Mecwaldowski jako ojciec i mąż reklamuje 5G w abonamencie Plusa (wideo)
Wojciech Mecwaldowski jako ojciec i mąż reklamuje 5G w abonamencie Plusa (wideo)
Szyc i Żebrowski walczą na szable w reklamie Maestro od McDonald's (wideo)
Szyc i Żebrowski walczą na szable w reklamie Maestro od McDonald's (wideo)
Polsat Media doliczy reklamodawcom widownię telewizyjną poza domem. TVN to analizuje, domy mediowe zaskoczone
64,9 tys. zł za spot przy "Kuchennych rewolucjach" w TVN
64,9 tys. zł za spot przy "Kuchennych rewolucjach" w TVN
Hasłem „Mistrzowskie rozegranie w Netii" operator reklamuje oferty światłowodu do 1 Gb/s
Hasłem „Mistrzowskie rozegranie w Netii" operator reklamuje oferty światłowodu do 1 Gb/s
Anna Kalczyńska reklamuje serum pod oczy Bioliq (wideo)
Anna Kalczyńska reklamuje serum pod oczy Bioliq (wideo)
Nowy spot wizerunkowy LINK4
Nowy spot wizerunkowy LINK4
Serwis sportowy i "Twoja twarz brzmi znajomo" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
Serwis sportowy i "Twoja twarz brzmi znajomo" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
Media Cyfrowego Polsatu: wpływy 38 proc. w górę, zysk wyższy mimo inwestycji w ramówki i sport
Media Cyfrowego Polsatu: wpływy 38 proc. w górę, zysk wyższy mimo inwestycji w ramówki i sport
193 tys. zł za spot przy meczu Polska-Anglia w TVP1
TVN Media i SAR z piątą edycją projektu #opiniejuroraeffie
TVN Media i SAR z piątą edycją projektu #opiniejuroraeffie