Reklamy tygodnia: Evian, Nivea, PKO BP (wideo)

W tym tygodniu wśród najlepszych reklam znalazły się dwie kampanie polskie i jedna zagraniczna. Są to spoty promujące markę Nivea i PKO BP oraz realizowana za granicą produkcja reklamowa marki Evian.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Reklamy tygodnia: Evian, Nivea, PKO BP (wideo)

Nivea: „Zawsze będę częścią Ciebie”

Ten spot jest po prostu niezwykły, jakże inny od całej masy reklam przygotowywanych z okazji Dnia Matki. Tego nie mogło zabraknąć w tym zestawieniu.

Ruszyła krótka wizerunkowa kampania reklamowa marki kosmetyków Nivea związana z Dniem Matki.

 

Kampania jest oparta na spocie, którego lektorem jest dziecko w prenatalnej fazie życia. Dziecko opowiada o bliskości łączącej je z matką. Kolejne sceny pokazują, jak oboje jednocześnie doznają podobnych emocji. W jednym z ujęć kobieta sięga po krem Nivea i smaruje nim brzuch. Spot kończy się sceną tuż po narodzinach dziecka i hasłem „Zawsze będę częścią Ciebie”.

Spot udostępniono m.in. na profilach marki Nivea w social media.

PKO Bank Polski: „Razem widzimy więcej”Agencje: Agencja Warszawa, Havas Media

Jak na reklamę produktu finansowego, ta jest całkiem znośna. A jej bohaterowie wydają się być przekonujący.

Pod hasłem „Razem widzimy więcej” rozpoczęła się kampania reklamująca usług PKO Banku Polskiego z zakresu bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej. W akcję zaangażowali się szefowie firm Forte, Apart i Mlekovita.

 

W spotach szefowie firm Forte, Apart i Mlekovita opowiadają, jak usługi PKO BP z zakresu bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej pomogły im w rozwijaniu tych spółek. Podobna konwencja, z udziałem szefów innych firm, była już wykorzystywana w kampanii banku kilka lat temu. - Przesłanie kampanii „Razem widzimy więcej” podkreśla elastyczność Banku we współpracy z dużymi firmami i troskę o potrzeby przedsiębiorcy. Nasze usługi i oferta produktowa mają za zadanie ułatwić dużym firmom odnoszenie sukcesów na arenie krajowej oraz międzynarodowej - opisuje nową akcję Monika Gondek, dyrektor biura komunikacji marketingowej w PKO BP.

Kampania prowadzona jest w telewizji (w stacjach informacyjnych i filmowych) oraz w internecie. Kreacją reklam zajęła się Agencja Warszawa, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Evian: „Oversize”, „Live Young”Agencja: BETC Paris

Marketerowi i pracującej dla niego agencji należą się słowa uznania za żelazną konsekwencję w strategii komunikacyjnej marki. Dzieci są bohaterami kampanii już po raz siódmy. Dzięki nim właśnie te reklamy są słodkie i są niezwykłą podróżą w przeszłość, do czasów dzieciństwa.

Marka wody Evian rusza z siódmą już odsłoną kampanii „Live Young”. Bohaterami spotu „Oversize” są podobnie jak wcześniej małe dzieci, ale tym razem pokazano je w zbyt dużych ubraniach.

 

Pokazanie małych dzieci w zbyt dużych ubraniach w obecnej odsłonie kampanii „Live Young” ma spowodować, by konsumenci zobaczyli, jak wygląda świat widziany oczami dziecka. - Dla nas niemowlęta są sposobem na użycie metafory, która ma wyjaśnić naszą obietnicę: że kiedy wypijesz wodę Evian obudzimy w Tobie dziecko - mówi Patricia Oliva, dyrektor ds. marketingu firmy Evian. Jest radość i zdziwienie, gdy patrzysz na świat oczami dziecka. Gdy widzisz siebie jako dziecko, postrzegasz świat jako zbyt duży - dodaje. Reklamy „Oversize” idą o krok dalej niż kampania z 2013 roku prowadzona pod hasłem „Baby&Me”. Tam pokazano dorosłych, którzy patrząc w lustro zamiast swojego rzeczywistego odbicia widzieli dzieci.

- Teraz dajemy wszystkim możliwość poczuć, jak to jest być w ciele małego dziecka. Niezależnie od tego, czy jesteś mistrzem tenisowym, biznesmenem czy ofiarą mody wiadomość zostaje taka sama: młodość jest w każdym z nas, a jedyne co musimy zrobić, to pielęgnować jej ducha każdego dnia - mówi Marielle Durandet, VP w BETC. Kampania będzie obejmować internet, m.in. działania na Snapchacie. Akcja ruszy 10 czerwca. Jej elementem będą również reklamy outdoorowe, aktywności w social mediach i współpraca z firmą odzieżową Rad.co.

W reklamach pojawią się też ambasadorzy marki: Maria Sharapova, Stan Wawrinka, Lucas Pouille, Madison Keys, Lydia Ko.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"