Rekordowe 261 zgłoszeń z Polski do Cannes Lions 2016

Do tegorocznego  Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2016 firmy z Polski zgłosiły 261 prac. To 21 więcej niż rok temu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rekordowe 261 zgłoszeń z Polski do Cannes Lions 2016

W składzie jury tegorocznego festiwalu są trzy osoby z Polski. W nowej kategorii Entertainment Lions prace oceniać będzie Izabela Derda, head of entertainment and content w Havas Sports&Entertainment. Przewodniczącym tej kategorii będzie Jae Goodman z Creative Artists Agency (CAA). Barbara Pleban z agencji Multi Communication zasiądzie wśród jurorów kategorii PR Lions, której przewodniczy John Clinton z agencji Edelman Do jury Product Lions dołączyła z kolei Ania Łoskiewicz-Zakrzewska z Beza Projekt. W tej kategorii przewodniczącą będzie Amina Horozic z fuseproject.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rekordowe-43-1-tys-zgloszen-do-cannes-lions-2016 ##

- To przede wszystkim inspiracja, inspiracja - piguła inspiracji. Festiwal Cannes Lions to już kultowe wydarzenie w branży mediowej, wystarczy pojechać tam raz, żeby już zawsze chcieć wracać. To prawdziwe święto reklamy i trochę też targowisko próżności, ale są tam wszyscy - tuzy światowej reklamy, gwiazdy filmowe, dziennikarze, celebryci, pisarze, globalne media i wszyscy, którzy działają w ekosystemie mediów, reklamy, technologii i kreacji. Dzięki temu każdy z gości ma możliwość spotkać czołowe osoby z branży, posłuchać ciekawych wystąpień, a co za tym idzie zainspirować się czerpiąc wiedzę od największych nazwisk w świecie mediów - opisuje Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group w Polsce.

- Jednym z moich ulubiony elementów imprezy jest również muzyka, która zawsze stanowi tło całości i wystąpienia na niesamowitym poziomie - pewne osoby można zobaczyć tylko tam. Do tego innowacje ze świata technologii, których często możemy doświadczać tam jako pierwsi na świecie. W tym roku, obok szefów największych globalnych grup reklamowych, spodziewamy się również m.in. Johna Cho, Anny Wintour, Iggiego Popa czy Gwyneth Paltrow… To wszystko sprawia, że festiwal Cannes Lions to jedno z moich ulubionych wydarzeń na branżowej mapie świata - dodaje Małgorzata Węgierek.

Festiwal rozpoczął się w sobotę 18 czerwca i potrwa tydzień.  - Dla mnie festiwal w Cannes, to niesamowita ludzka energia. Myślę, że będzie to fantastyczne źródło inspiracji podane w najlepszej formie. Jest to również okazja by spojrzeć na reklamę znacznie szerzej i doświadczyć, że poza codziennością branży jest „coś więcej. Jest to również znakomita okazja na nawiązanie nowych kontaktów, wymianę doświadczeń i naukę. Agenda tegorocznego festiwalu przedstawia się imponująco, do tego stopnia, że trudno z czegokolwiek zrezygnować. To również ogromny zaszczyt, móc reprezentować swój kraj na tak ważnym festiwalu, a więc bardzo zależy mi na dobrym wyniku - mówi Bartosz Włodarczyk, a agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, polski reprezentant Young Lions Design.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"