Udział liderującej TVP1 w okresie od 1 do 7 kwietnia 2013 roku spadł o 0,34 pkt. proc. do 13,74 proc. – wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Drugie miejsce zajęła TVN, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,31 pkt. proc. do 13,13 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat, którego wynik wyniósł 12,40 proc. po spadku o 0,59 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce należało do TVP2 (10,40 proc., w górę o 0,25 pkt. proc.). Rekordowym udziałem pochwalić się może zajmujący 11. pozycję kanał TTV - Twoja Telewizja, którego średni tygodniowy wynik wyniósł 1,02 proc. po wzroście o 0,04 pkt. proc.
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocniła się TVN, która zyskała tutaj 0,35 pkt. proc. do 15,13 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,41 pkt. proc. do 13,83 proc. Na ostatniej lokacie podium uplasowała się TVP1 (spadek o 0,12 pkt. proc. do poziomu 9,97 proc.).

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (6,57 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”.
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 01.04.2012 - 07.04.2013 - grupa 4+
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 01.04.2012 - 07.04.2013 - grupa 16-49











