Rekordowy tydzień TVN7 i Puls 2. „Ranczo” przed „M jak miłość”

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej TVP1 w okresie od 8 do 14 kwietnia 2013 roku wzrósł o 0,50 pkt. proc. do 14,26 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła TVN, której udział w analizowanym okresie zwiększył się o 1,09 pkt. proc. do 14,23 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat, którego wynik wyniósł 12,71 proc. po wzroście o 0,32 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce należało do TVP2 (10,18 proc., w dół o 0,21 pkt. proc.).

Rekordowymi udziałami pochwalić się mogą dwa naziemne kanały: zajmujący 5. pozycję TVN7, którego średni tygodniowy wynik wyniósł 3,84 proc. po wzroście o 0,28 pkt. proc. oraz plasujący się na 12. miejscu Puls 2 (0,91 proc. po wzroście o 0,02 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocniła się TVN, która zyskała tutaj 1,04 pkt. proc. do 16,19 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,06 pkt. proc. do 13,76 proc. Na ostatniej lokacie podium uplasowała się TVP1 (wzrost o 0,79 pkt. proc. do poziomu 10,77 proc.).

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (6,86 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP1 serial „Ranczo”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 08.04.2012 - 14.04.2013 - grupa 4+

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 08.04.2012 - 14.04.2013 - grupa 16-49

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii