Rekordowy tydzień TVP1, w dół Polsat i TVN. PŚ w skokach narciarskich sportowym hitem

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym umocniła się TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej TVP1 w okresie od 9 do 15 grudnia 2013 roku wzrósł o 1,13 pkt. proc. do 14,79 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajęła stacja TVN, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,40 proc. i wyniósł 12,01 proc. Ostatnie miejsce podium należało do Polsatu, którego wynik wyniósł 11,80 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,29 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (10,54 proc.; w górę o 0,07 pkt. proc.).

Odświeżone TVP Info w zeszłym tygodniu zanotowało spadek udziału o 0,36 pkt. proc. do 1,68 proc. Od września br. kanał ten przestał emitować programy lokalne, stając się pełnowymiarową stacją informacyjną. Natomiast emisję pasm lokalnych ośrodków terenowych przejęła TVP Regionalna. Jej udział w analizowanym okresie pomniejszył się o 0,06 pkt. proc. do 1,14 proc.

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: Polsat 2 (1,82 proc.; + 0,14 pkt. proc.), Puls 2 (1,33 proc.; + 0,08 pkt. proc.), ATM Rozrywka (0,94 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TVP Rozrywka (0,84 proc.; + 0,01 pkt. proc.), Polo TV (0,80 proc.; + 0,02 pkt. proc.), TV6 (0,76 proc.; + 0,09 pkt. proc.) oraz AXN (0,72 proc.; + 0,06 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera znalazła się telewizja TVN, która straciła tutaj 0,32 pkt. proc. do 13,24 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,45 pkt. proc. do 13,03 proc. Natomiast ostatnia lokata podium należała do TVP1 (wzrost udziału o 1,66 pkt. proc. do poziomu 11,18 proc.).

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,24 mln widzów) cieszył się pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.

Wysoką widownię zgromadziły również pozostałe sztandarowe seriale TVP2: „Na dobre i na złe” (5,80 mln) oraz „Barwy szczęścia” (4,67 mln).

Wśród hitów ratingowych tygodnia znalazła się także transmisja PŚ w skokach narciarskich w Titisee-Neustadt - niedzielne zawody zgromadziły średnio 5,31 mln widzów.

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 09.12.2013 - 15.12.2013 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 09.12.2013 - 15.12.2013 - grupa 16-49

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji