Rekordowy wynik NEO24.PL – 2 miliony zrealizowanych zamówień

NEO24.PL, największy w Polsce sklep internetowy, przekroczył spektakularną liczbę 2 milionów zrealizowanych zamówień. Sklep, który istnieje na rynku od 2006 r., jest jednym z pionierów e-commerce w Polsce i od początku utrzymuje dynamiczne tempo rozwoju. W ciągu ostatniego roku z sukcesem wdrożył multibranżowy model biznesowy (obok RTV AGD IT wprowadzając m.in. produkty dla domu, dla dzieci oraz kosmetyki), rozbudował sieć naziemnych punktów odbioru do kilku tysięcy, a także zaproponował model dostaw w kilka godzin, tego samego dnia. „Przekroczenie miliona transakcji zabrało 6 lat – był to w 2012 r. pierwszy taki wynik na polskim rynku. Drugi milion osiągnęliśmy już tylko w dwa lata. To mówi wiele zarówno o błyskawicznym rozwoju całego e-commerce, jak i o sukcesie strategii NEO24.pl” – mówi Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.PL.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

2014 rok – inwestycje w rozwój

Ostatni rok był dla NEO24.PL okresem dynamicznego rozwoju i inwestycji w poszerzanie zasięgu:

·       W czwartym kwartale 2013 r. sklep z sukcesem wdrożył nowy model biznesowy – utrzymując pozycję lidera w e-sprzedaży RTV AGD IT, firma poszerzyła ofertę o kilka nowych kategorii produktów (zabawki, produkty dla zwierząt, dla domu, kosmetyki), stając się tym samym multibranżową platformą. Sukces tej decyzji potwierdziły rekordowe wyniki sprzedaży odnotowane po rozbudowie oferty.

·       Na początku lutego 2014 r., wprowadzając obsługę Klienta czynną przez 7 dni w tygodniu, sklep sięgnął po bastion zdominowany dotąd przez tradycyjne markety: zakupy weekendowe.

·       Wiosną 2014 r. NEO24.pl ogłosiło partnerstwa z dwiema sieciami, które znacznie poszerzyły system punktów odbioru i pozwoliły zrealizować plan dotarcia z ofertą e-zakupów także do bardziej konserwatywnych konsumentów w mniejszych miastach – zakupy z NEO24.pl można dziś odbierać w 2500 kioskach RUCHu oraz na 600 stacjach Orlen na terenie całego kraju.

·       W ostatnim kwartale NEO24.pl wprowadził jeszcze dwie innowacje: NEOEXPRESS, czyli dostawę wybranych kategorii produktów w kilka godzin (rewolucja na skalę światową, szczególnie w branży takiej jak RTV AGD IT), a także odroczone płatności.

8 lat na rynku

„Przekroczenie magicznej liczby 2 000 000 zrealizowanych zamówień to dla NEO24.PL bardzo ważny moment. Po raz kolejny bijemy właśnie rynkowy rekord w branży, a przede wszystkim – udowadniamy, że strategia ciągłych inwestycji w jakość i innowacje przynosi sukcesy” – mówi Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.PL.

Sklep internetowy NEO24.PL istnieje od 2006 roku, a jego zespół liczy obecnie ponad 80 osób. Głównym założeniem NEO24.PL, jako lidera e-commerce, było od lat dostarczenie produktów wysokiej jakości, w wyjątkowo atrakcyjnych cenach i możliwie najkrótszym terminie. Sklep posiada własne centra logistyczne, które pozwalają na utrzymanie bardzo szerokiego wyboru produktów – ich dostępność w magazynach zlokalizowanych w różnych częściach kraju usprawnia realizację zamówień, przez co towar szybko dociera do Klientów. Jednocześnie, w przeciwieństwie do tradycyjnych hipermarketów, sklep nie musi ponosić wysokich kosztów magazynowania w centrach handlowych, w sercu dużych miast. To właśnie dzięki niskim kosztom funkcjonowania, NEO24.PL może oferować towary w tak atrakcyjnych cenach.

Pierwszy milion transakcji w NEO24.pl zarejestrowano w 2012 roku – osiągnięcie tego wyniku zajęło 6 lat i było pierwszym sukcesem na tę skalę wśród sklepów internetowych. Pułap drugiego miliona zrealizowanych zamówień sklep przekroczył już w 2 lata od pierwszego rekordu.

Recepta na sukces

„Źródłem ogromnej satysfakcji dla całego naszego zespołu jest dziś przede wszystkim fakt, że sukces udało się utrzymać” – mówi Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.pl – „Złożyło się na to kilka elementów. Po pierwsze: konsekwencja. Ani na chwilę nie przestajemy się rozwijać, w ostatnim roku niemal co miesiąc wprowadzaliśmy kolejne nowe rozwiązania. Po drugie: innowacje. Rywalizacja w e-commerce dawno przestała opierać się na cenie, trzeba wciąż szukać nowych przewag. Stąd też nasze inwestycje np. w rozwój sieci dystrybucji, która liczy dziś ponad 3000 naziemnych punktów odbioru i mogę zdradzić, że w najbliższych tygodniach poszerzy się o kolejne. Stąd również nowe rozwiązania, takie jak NEOEXPRESS czy program partnerski. Po trzecie: myślimy wciąż kategoriami poszerzania rynku - walczymy nie tylko o tych, którzy już przekonali się do e-commerce, ale również o zupełnie nowych, często bardziej konserwatywnych konsumentów. Wykwalifikowani doradcy na infoliniach, dotarcie z punktami odbioru do mniejszych miejscowości, nowe opcje płatności itd. – wszystko to pozwala nam przekonywać nowe grupy Klientów. I wreszcie, po czwarte: złotą zasadą w e-commerce jest moim zdaniem patrzenie na każdego Klienta tak, jakby robił zakupy w sieci po raz pierwszy – nie ma miejsca na błędy, naszym zadaniem jest stanięcie na głowie, żeby każde jego doświadczenie było jak najlepsze, a zaufanie do sklepu nienaruszone. To standard, który mało kto na rynku potrafi utrzymać przez tyle lat”.

Plany na najbliższe miesiące

Najbliższe tygodnie, okres świątecznych zakupów, tradycyjnie należeć będą do najgorętszych w roku momentów w e-commerce. NEO24.pl po raz kolejny zmierzy się ze szczególnym wyzwaniem: obok klasycznych prezentowych hitów z kategorii RTV AGD IT, dostarczy Polakom tysiące zabawek i produktów dla dzieci, a więc najbardziej wrażliwe z zamówień. Zgodnie z wieloletnim zwyczajem, sklep wprowadzi w przedświątecznym okresie tzw. Gwarancję Renifera – oznaczone nią produkty, dotrą na pewno na czas przed Świętami, nawet zamówione na krótko przed Gwiazdką.

Przed końcem 2014 roku NEO24.PL zapowiada także ogłoszenie jeszcze jednego partnerstwa biznesowego, które w tym kluczowym okresie roku poważnie poszerzy sieć naziemnych punktów odbioru. Do ponad 2500 kiosków ruchu i 600 stacji Orlen dołączy kolejna ogólnopolska sieć partnerska, do której dostarczane będą zamówienia z NEO24.PL.

Trendy i priorytety biznesowe na 2015 rok? „Przede wszystkim M-commerce. Pracujemy już nad licznymi rozwiązaniami, które pozwolą nam udoskonalić zakupy dokonywane przez telefon. Przy tak błyskawicznym rozwoju rynku i oczekiwań konsumentów, szybciej niż nam się wydaje będziemy musieli dostarczać rozwiązania, które nie przewidują żadnego pola na stratę czasu czy testowanie cierpliwości. Klienci e-zakupów funkcjonują dziś w trybie „natychmiast”. Musimy za nimi nadążać z technologią. Nasz NEOEXPRESS, dostawa tego samego dnia, to segment, który rośnie w zawrotnym tempie. Za moment musimy być gotowi także z rozwiązaniami, które pozwolą klientowi zamówić produkt przez telefon, np. w drodze do pracy, w autobusie, i odebrać w pobliskim punkcie, w drodze powrotnej, za parę godzin. Musimy być w każdym sensie „pod ręką”, to na tym e-commerce będzie nadal opierał swoją rosnącą przewagę nad handlem tradycyjnym” – dodaje Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+