“Reporter Polski” TVP2: 760 tys. widzów, przegrana z konkurencją

Nowy magazyn reporterski TVP2 po trzech i pół tygodniu emisji śledzi 760 tys. widzów, trzy razy mniej niż gromadzą w tym paśmie główni konkurenci stacji. Program poprawił jednak oglądalność kanału względem ub.r.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

“Reporter Polski” nadawany jest w dni powszednie o 18.40 i trwa około 15 minut. Po trzech tygodniach nadawania program śledzi 760 tys. widzów, co daje Dwójce raptem 5,74 proc. udziału w grupie 4+ i 5,09 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Magazyn najwięcej widzów miał w pierwszym tygodniu emisji, notując wtedy oglądalność do 1,21 mln osób

W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie TVP2 gromadziła mniej widzów niż obecnie, bo miała tylko 640 tys. oglądających, a jej udział wynosił odpowiednio 4,69 proc. i 4,34 proc.

Liderem w paśmie nadawania “Reportera Polskiego” jest TVP1, nadająca wówczas teleturniej “Jaka to melodia?”, który daje jej 21,57 proc. udziału w całej populacji. Drugie miejsce zajmuje TVN (“Detektywi”; 19,44 proc.), tuż za nim jest Polsat (“Pierwsza miłość”, “Wydarzenia”; 19,41 proc.). TVP2 zajmuje dopiero czwartą pozycję, tak samo jak w grupie 16-49, gdzie liderem jest Polsat przed TVN i Jedynką.

Program oglądają głównie kobiety, osoby po 50. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz widzowie z wykształceniem podstawowym i średnim.

grafika

“Reporter Polski” to magazyn w którym prezentowane są reportaże społeczne. Przygotowywany jest przez TVP2 we współpracy z ośrodkami regionalnymi, w skład zespołu programu wchodzą m.in. Jacek Snopkiewicz. Monika Sieradzka i Teresa Torańska. Prowadzą go Robert Kozak i Jan Szlagowski.

Widownia “Reportera Polskiego” tydzień po tygodniu

Top 5 odcinków programu

Oglądalność “Reportera” na tle konkurencji

  Profil widowni magazynu

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia