Reserved na autobusach

CAM Media uczestniczy w nowej kampanii wizerunkowej marki Reseved.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Autobusy z reklamą typu King Size + Full Back prezentujące modę będą jeździć ulicami stolicy przez miesiąc.

Bohaterem autobusowej kampanii Reserved jest moda. Działania  prowadzone pod hasłem „Every moment for me” mają charakter wizerunkowy i prezentują Reserved jako markę elegancką, modną i estetyczną. W kampanii reklamowej wzięła udział para znanych modeli, ich zdjęcie w ubraniach Reserved możemy zobaczyć na layoucie autobusów.   

    

Kampania Transit Advertising obecna jest w Warszawie na kilkunastu autobusach w formacie King Size + Full Back. Połączenie powierzchni lewostronnej i tylnej pozwala właściwie wykorzystać możliwości oddziaływania ni```etypowego nośnika reklamy jakim jest autobus. Kampania wykorzystująca te dwa formaty pozwala na dotarcie do wielu osób dzięki długiemu czasowi ekspozycji.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"