Rewolucja w grupie "Infor"

Grupa Wydawnicza "Infor" stawia na reklamę.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Centrum Reklamy Gazety Prawnej i Centrum Rozwoju Reklamy to dwie nowe struktury, powołane w tym tygodniu w Grupie Wydawniczej Infor. Zastąpiły one dotychczasowe Centrum Reklamy. Celem zmian jest uzyskanie znacznego wzrostu udziału produktów INFOR-u w rynku reklamowym. Dotyczyć to ma zwłaszcza dziennika "Gazeta Prawna".

Dyrektorem Centrum Reklamy "Gazety Prawnej" został Marcin Donimirski. Jest on odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej w tym dzienniku.  Marcin Donimirski ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą reklamy, zdobyte między innymi na stanowisku dyrektora biura reklamy "Pulsu Biznesu". Powołanie nowej struktury to kontynuacja polityki rozwoju reklamy w dzienniku "Gazeta Prawna".

Drugą nową strukturą w INFOR-ze jest Centrum Rozwoju Reklamy, którego dyrektorem został Bartłomiej Ślusarczyk, dotychczasowy dyrektor Centrum Reklamy. Odpowiada on za sprzedaż powierzchni reklamowej m.in. w publikacjach profesjonalnych, kalendarzach, na nośnikach elektronicznych oraz w nowych produktach Grupy Wydawniczej INFOR S.A - informuje Marcin Malinowski, rzecznik prasowy firmy.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"