Ricoh po raz trzeci w Magicznym Kwadrancie Gartnera dla MWS

Ricoh zostało po raz trzeci uwzględnione w Magicznym Kwadrancie Gartnera dla usług z zakresu Managed Workplace Services (MWS) w Europie*. Tę kategorię analitycy Gartnera uznają za podzbiór usług z obszaru outsourcingu IT. MWS koncentrują się na tworzeniu nowoczesnego środowiska pracy, zapewnieniu dostępu do innowacyjnych rozwiązań pozwalających na efektywne wykonywanie obowiązków i podnoszących komfort pracy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ricoh w swojej ofercie w coraz większym stopniu skupia się na potrzebach i technologiach dla osób pracujących zdalnie, wdrażaniu automatyzacji procesów, usług chmurowych oraz tworzeniu innowacyjnego i bezpiecznego środowiska pracy.  

“Jesteśmy bardzo dumni z naszej obecności w trzeciej z rzędu edycji Magicznego Kwadrantu. Usługi IT, czy te związane z wprowadzaniem automatyzacji i innowacyjnego środowiska pracy stanowią coraz poważniejszy dział w  naszej globalnej sprzedaży. Ten trend będzie się z pewnością utrzymywał zarówno dzięki rozwojowi organicznemu, jak i realizowanej konsekwentnie w ostatnich latach polityce przejęć. Chcemy być dla naszych klientów jak najlepszym partnerem na drodze do cyfrowej transformacji” – powiedział David Mills, CEO, Ricoh Europe.

Raport “Magic Quadrant for Managed Workplace Services, Europe” można pobrać na stronie https://www.ricoh-europe.com/business-services/all-services/it-services/gartner-report/

*“Magic Quadrant for Managed Workplace Services, Europe”

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech