–Przez dwie dekady Mariusz Wąsiński współtworzył sukces i wizerunek naszej marki, budując trwałe relacje z partnerami biznesowymi, rozwijając zespół i wyznaczając najwyższe standardy w pracy reklamowej – mówi Aleksander Kutela, CEO Ringier Axel Springer Polska.
– Jego profesjonalizm, zaangażowanie i pasja były inspiracją dla współpracowników i znacząco przyczyniły się do rozwoju naszej firmy. Serdecznie dziękuję za lata współpracy, lojalność i olbrzymi wkład w budowanie pozycji rynkowej Ringier Axel Springer Polska. Max, życzę Ci dalszych sukcesów i powodzenia w dalszej drodze zawodowej! - dodaje.
Biuro prasowe RASP przekazało nam, że od 1 stycznia 2026 roku w firmie będzie nowy członek zarządu, który w swoich obowiązkach będzie miał nadzór nad biurem reklamy.
Mariusz Wąsiński kieruje sprzedażą RASP od 2019 roku
Mariusz Wąsiński jako chief revenue officer odpowiadał m.in. za sprzedaż i e-commerce, retail media, ad product development, ad tech, platformy oraz client success. Stanowisko to objął w grudniu 2023 roku, wcześniej od 2019 roku pracował jako chief sales officer.

Mariusz Wąsiński z Ringier Axel Springer Polska był związany od 2005 roku. W tym czasie pracował m.in. jako wiceprezes i dyrektor sprzedaży Media Impact Polska (biura sprzedaży RASP) czy dyrektor zarządzający biura reklamy Media Impact.
Był członkiem Leadership Group RASP i rady nadzorczej IAB Polska. Współtworzył i rozwijał Impact Academy.
Wąsiński przed dołączeniem do Axel Springer Polska pracował w Grupie RMF FM.
Ringier Axel Springer to wydawca m.in. Onetu, Business Insidera, "Faktu", "Newsweek Polska" czy "Forbesa".










