Dzieci z niepełnosprawnościami reklamują River Island

Brytyjski River Island zrealizował specjalną sesję zdjęciową, w której ubrania marki promują dzieci z niepełnosprawnościami.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Wyjątkowe zdjęcia powstały we współpracy z organizacją brytyjską charytatywną Ditch The Label, a jej przesłanie brzmi "etykietki są dla ubrań, nie dla dzieci".

Do zdjęć pozowali m.in. Cora i Gabriel z Zespołem Downa, 5-letni Teddy z mózgowym porażeniem dziecięcym oraz 10-letnia Lois z rzadkim zespołem delecji chromosomu 18q.

- Jestem absolutnie dumna z Lois. Ona uwielbia bycie przed kamerą, jest naturalna. Odkąd była mała, wszyscy mówili, że powinna zostać modelką - przyznaje Dawn Groom, mama Lois.

grafika
grafika
grafika
grafika

- Mamy nadzieję, że inne marki pójdą śladem River Island, tak by ich kampanie pokazywały nasze zróżnicowane społeczeństwo w sposób bardziej reprezentatywny. chcemy, by pokazywanie niepełnospawności w reklamie stało się normą i ciężko pracujemy, by tak się stało - mówią Laura Johnson i Zoe Proctor z Zebedee Management, agencji modelingowej, która nadzorowała udział  dzieci w pracy przy kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa