Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od grudnia 2015 roku do lutego 2016 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 23,8 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 7,75 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,6 proc., po spadku o 1,45 proc. Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,4 proc., po wzroście o 5,62 proc.
Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 8,4 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 20 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ruszaja-poszukiwania-nowego-szefa-programu-iii-pr-koniec-konkursu-srebrne-usta ##
Pierwszą piątkę zamyka z kolei VOX FM, którego udział w badanym okresie wyniósł 4,2 proc. (+ 13,51 proc.).

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Antyradio, które awansowało z 8. na 7. lokatę. Udział tej rozgłośni zwiększył się bowiem o 66,67 proc. do 1,5 proc.

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku











