Czy kosztowna kampania reklamowa Radia Zet z gwiazdą muzyki pop - Madonną nie sprawdziła się? Taki wniosek można wysunąć po analizie najnowszych danych badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company.
Udział w rynku słuchalności Radia Zet wyniósł w okresie listopad-grudzień 2005 tylko 19,1% i był najniższy od kilkunastu miesięcy.
Jak powiedział nam jeden z analityków rynku radiowego kampania reklamowa Radia Zet z Madonną była przegrzana PR-owska, kiepski spot, fatalny i śmieszny udział Zamachowskiego. Słowem widać, że podobnie jak z Lindą kampania się nie udała.
Pozycje lidera utrzymuje RMF FM, zyskuje także "Trójka".
Udział w rynku słuchalności wrzesień - listopad 2004październik : grudzień 2004listopad 2004 : styczeń 2005RMF 22,7%22,3%22,6%Zet20,6%19,6%19,1%PR1 15,0%15,6%15,3%PR35,8%6,2%6,3%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, IX-I 2005, ogół badanych

Zasięg dzienny wrzesień - listopad 2004listopad 2004 : styczeń 2005RMF 27,9%28,0% Zet25,5%24,4%PR1 16,5%16,1%PR 36,7%7,2%
Najnowsze dane wskazują też na wyraźne umocnienie pozycji RMF FM jako lidera swojej w grupie docelowej 25-39 lat. Przewaga nad kolejną stacją wynosi blisko 6%. Stale wzrasta także udział RMF FM w rynku słuchalności w stosunku do dwóch poprzednich fal.
Udział w rynku słuchalności wrzesień -listopad 2004październik 2004 : grudzień 2004listopad 2004 : styczeń 2005RMF FM28,5%29,2%30,0%Radio Zet26,9%25,3%24,2%PR 3 7,1%7,2%7,4%PR 14,9%5,1%4,9%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, osoby w wieku 25-39 lat











