ROCKWOOL najbardziej rozpoznawalny wśród architektów, wykonawców i inwestorów indywidualnych

Jakość materiałów budowlanych wykorzystywanych przy budowie domu to, obok funkcjonalnego projektu i dobrego wykonawstwa, klucz do sukcesu. W przypadku budownictwa mamy do czynienia z kilkoma grupami decydentów, dla których przy wyborze produktów istotne są zupełnie inne czynniki. Jednak wszystkie te grupy – architekci, wykonawcy i inwestorzy indywidualni – są zgodni. ROCKWOOL jest najbardziej rozpoznawalny w kategorii materiałów izolacyjnych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Europejska agencja badań rynkowych Arch-Vision, specjalizująca się w segmencie budowlanym i nieruchomości, co roku przeprowadza kwartalne badania na grupie 1 600 architektów z ośmiu krajów europejskich, w tym z Polski. Zgodnie z wynikami European Architecture Barometer Q1 2015, ROCKWOOL w 7 z 8 krajów zajął miejsca w pierwszej trójce wśród najczęściej wymienianych marek materiałów ociepleniowych (spontanicznie). W Polsce i w Niemczech był najchętniej wybieraną marką materiałów ociepleniowych wśród ankietowanych architektów. Wyniki raportu pokazują, jak dobrze rozpoznawalna i zapamiętana jest marka ROCKWOOL wśród osób, które decydują o kształcie oraz bezpieczeństwie realizowanych budynków[1].

Badanie rynkowe dotyczące rozpoznawalności firm z sektora budowlanego przeprowadził także magazyn „Budujemy Dom”. W kwietniu przeprowadzono wśród 969 członków Klubu Budujących Dom (zrzeszającego inwestorów indywidualnych budujących, remontujących lub planujących budowę domu) ankietę znajomości marek materiałów budowlanych, w tym producentów wełny mineralnej. Respondenci zostali poproszeni o zaznaczenie firm, o których wiedzą choćby ze słyszenia. Najwięcej osób wskazało ROCKWOOL – aż 76,7% ankietowanych. Uczestnicy klubu zostali także poproszeni o zaznaczenie tej marki, którą chcieliby zastosować przy budowie swojego domu. Tutaj również najwięcej osób wskazało na ROCKWOOL – 39,7%.

- Jesteśmy dumni, że ROCKWOOL jest tak dobrze rozpoznawalny i ceniony wśród różnych grup Klientów związanych z budownictwem. Na uwagę zasługuje fakt, że nasza marka zajmuje czołowe miejsca w różnych, niezależnych rankingach, przeprowadzanych zarówno przez krajowe, jak i zagraniczne podmioty. Zaufanie, jakim obdarzają nas architekci, wykonawcy i inwestorzy indywidualni jest dowodem, że oferowane przez nas produkty i rozwiązania mają najlepszą jakość i parametry. Jest to dla nas sygnałem, że realizowane przez ROCKWOOL działania marketingowe, edukacyjne, doradztwo techniczne oraz dodatkowe usługi jakie świadczymy w ramach wsparcia naszych klientów są doceniane i czynią nas liderem w branży – komentuje Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Polska.

Dodatkowo w czerwcu firma została po raz kolejny wybrana Budowlaną Marką Roku. Nagroda ta przyznawana jest na podstawie ankiet przeprowadzanych z praktykami - pracownikami ponad 2000 firm wykonawczych z całego kraju. To właśnie oni mają najlepszą okazję poznać produkty od podszewki i ocenić ich jakość, innowacyjność i łatwość montażu, cp sprawia, że wyróżnienie jest jeszcze bardziej prestiżowe. W kategorii materiały termoizolacyjne - włena mineralne, ROCKWOOL w każdej z ocen otrzymał najwyższe wyniki, Marka ROCKWOOL została uznana za markę najwyższej jakości, o najlepszej relacji ceny do jakości i najczęściej stosowaną przez wykonawców. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"