„Rolnik szuka żony” hitem rozrywkowym tygodnia, „Wiadomości” wyprzedziły „Ojca Mateusza”

W zeszłym tygodniu wśród programów rozrywkowych najwyższą oglądalność ponownie osiągnął „Rolnik szuka żony”, a na drugim miejscu znalazł się „Mam talent!”. „Wiadomości” okazały się lepsze od „Ojca Mateusza”, zaś najpopularniejszą produkcją ze wszystkich pozostało „M jak miłość”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Rolnik szuka żony” hitem rozrywkowym tygodnia, „Wiadomości” wyprzedziły „Ojca Mateusza”

W okresie od 28 września do 4 października br. najchętniej oglądany odcinek nadawanego w TVP2 serialu “M jak miłość” zgromadził przed telewizorami 6,64  mln widzów (jego udział wyniósł 40,77 proc.) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji znalazł się także Dwójkowy serial “Na dobre i na złe” z widownią wynoszącą 4,78 mln osób (30,46 proc. udziału), a trzecie miejsce zajęły „Wiadomości” TVP1 z 4,4 mln widzów (27,62 proc.).

Wśród programów rozrywkowych liderem był - tak jak w poprzednich tygodniach - „Rolnik szuka żony”, który w niedzielę w TVP1 oglądało 4,19 mln widzów przy udziale wynoszącym 27,33 proc. Znalazł się on w całym zestawieniu na miejscu piątym.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-na-czele-w-duzych-miastach-tvp2-z-najwiekszym-spadkiem-w-czolowce-top-40-stacji ##

Drugą pozycję w kategorii rozrywki zajął emitowany w soboty show TVN „Mam talent!” z widownią na poziomie 3,48 mln oglądających, a jego udział w rynku wyniósł 23,16 proc.

Trzecie miejsce należało do widowiska Polsatu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, który śledziło 3,46 mln widzów (23,66 proc. udziału).

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był serial “M jak miłość” (2,19 mln widzów przy 32,13 proc. udziału), ale drugie miejsce zajął już „Rolnik szuka żony” z widownią na poziomie 1,74 mln osób i 24,87-proc. udziałem. Trzecia lokata należała do „Na dobre i na złe” (1,45 mln; 22,56 proc.).

Wśród programów rozrywkowych drugie miejsce zajął „Mam talent!”, który w sobotę wybrało 1,35 mln widzów z tej grupy, co dało mu 23,24 proc. udziału w rynku.

Kolejne pozycje w tej kategorii zajęły: „Kuchenne rewolucje” TVN (1,22 mln; 19,09 proc.), „Nasz nowy dom” Polsatu (1,21 mln; 24,82 proc.) oraz „MasterChef’ TVN (1,2 mln; 19,15 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/teleexpress-wyprzedzil-fakty-wiadomosci-liderem ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"