Bieżąca 12. seria programu "Rolnik szuka żony" ruszyła na antenie telewizyjnej Jedynki 14 września. Program jest emitowany w niedziele o godz. 21:25. Do tej pory, po trzech tygodniach na antenie, format o rolnikach ogląda średnio 1,6 mln widzów.
To przełożyło się na udział TVP1 w telewizyjnym rynku na poziomie 14,51 proc. wśród wszystkich widzów i 11,55 proc. w grupie komercyjnej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie między 14 a 28 września widać wzrost oglądalności programu "Rolnik szuka żony". Premierę 12. serii obejrzało średnio 1,58 mln widzów, tydzień później było ich 1,59 mln, a największą widownię jak dotąd zanotował trzeci odcinek, który obejrzało średnio 1,64 mln osób.

Nowy sezon "Rolnik szuka żony" zyskał widzów
Ubiegłej jesieni TVP1 emitowała w analogicznym paśmie i okresie 11. edycję programu "Rolnik szuka żony". Średnia oglądalność formatu po trzech tygodniach na antenie wyniosła wówczas 1,54 mln osób.
To stanowiło 13,82 proc. udziału Jedynki w rynku wśród wszystkich widzów i 11,87 proc. w grupie komercyjnej 16-59 – według danych Nielsena.
Program "Rolnik szuka żony" jest obecny na antenie TVP1 od 2014 roku i od tamtej pory jest stałą pozycją jesiennej ramówki stacji. Gospodynią programu jest Marta Manowska, która towarzyszy bohaterom programu – samotnym rolnikom w różnym wieku i z różnych części Polski – w poszukiwaniach miłości.










